Lietuvos viešinimo kampanija vyko socialiniuose tinkluose „Twitter“, „Facebook“, „V kontakte“, „google +“. Tapti Lietuvos gerbėjais arba virtualiais turistais galėjo tie, kurie ne tik spaudė „like“, bet ir skelbė nuotraukas, filmukus, rašė komentarus, atsiliepimus, argumentus, kodėl reikėtų apsilankyti Lietuvoje.
Kaip sakė Valstybinio turizmo departamento atstovai, šiam projektui išleista 450 tūkst. litų. Tiek ir buvo planuota.
Projekto vykdytojai, skaičiuodami projekto naudą, skaičiavo ir paspaustus "like", ir komentarus, ir paskelbtas nuotraukas - visa, ką "nuveikė" "Like'able Lithuania" gerbėjai.
„Like'able“ subūrė 350-400 tūkst. originalių vartotojų. Buvo orientuojamasi į lietuvius ir užsieniečius – tam projektas pristatomas angliškai ir rusiškai. Patys aktyviausi buvo lietuviai, lenkai, latviai, Jungtinės Karalystės gyventojai. Rusakalbiai, į kuriuos taip pat buvo orientuotas projektas, nebuvo entuziastingi.
Dalyvavimas „V kontakte“ nepasiteisino, anot projektą vykdžiusios skaitmeninės komunikacijos agentūros „The Chocolate“ vadovo Tomo Nemuros. Naudingiausias buvo „Facebook', jis sukūrė apie 70 proc. rezultato.
"Turėti ką pasakyti kiekvieną dieną apie Lietuvą nėra taip lengva, bet mums pavyko“, – sakė projektą T.Nemura.
Kaip pokštavo Lietuvos viešinimo projektą pristatęs Aidas Puklevičius, jo metu socialiniuose tinkluose projekto paskyrose nebuvo paskelbta nė viena kačiuko nuotrauka, kas labai populiaru virtualioje erdvėje.
Į projektą įsitraukė ir garsių žmonių, tarkim, virtuvės šefas Deividas Praspaliauskas, taip pat jo kolegos. „Like'able Lithuania“ pristatytos ir lauktuvės, kurių galima parsivežti iš Lietuvos, taip pat naktinis gyvenimas Vilniuje. Tai buvo temos, kurios labiausiai domino „Like'able Lithuania“ gerbėjus.
Gruodžio viduryje baigėsi miesto varžytuvės, kuriose laimėjo Druskininkai, aplenkę Vilnių, Kauną ir Palangą. Dzūkijos kurorte turėtų iškilti "like" pavidalo skulptūra.
Internautai galėjo lankydamiesi šiuose miestuose fotografuoti ir skelbti „Like'able Lithuania“ paskyrose, taip pat rašyti atsiliepimus – girti savo mėgstamą miestą.
T.Nemura pasidžiaugė, kad lankytojai buvo brandūs – projekto prižiūrėtojams neteko per metus ištrinti nė vieno įžeidaus komentaro ar nuotraukos.
SPA, bėgimo takeliai, parkai, automobiliai – tai fotografavo į „Like'able“ įsitraukę lietuviai.
Kaip sakė Valstybinio turizmo departamento vyriausioji patarėja Raimonda Balnienė, lapkričio 7-ąją laukia Druskininkuose vyks renginys. Koks jis bus, neatskleidžiama.
T.Nemura sakė, kad per šį projektą atvėrė vartus lietuviškiems prekiniams ženklams į pasaulį. „Like'able“ pristato tai, kas kuriama Lietuvoje, – nuo papuošalų iki maisto.
Šis projektas buvo įvertintas „Login“ apdovanojimuose už geriausią interneto panaudijimą viešojo sektoriaus reklamai.
„Like'able Lithuania' bus toliau tęsiamas. Tam buvo paskelbtas viešasis konkursas, tačiau jį vykdys kita reklamos bendrovė.