Palyginti su pirmaisiais veiklos metais, suteiktų konsultacijų kiekis padidėjo 36 proc. (116 tūkst.), o konsultacijų trukmė – 33 proc. (4,5 tūkst. valandomis).
Vienos konsultacijos vidutinė trukmė padidėjo 9 sekundėmis – iki 2 min. 39 sekundžių. Kaip ir ankstesniais metais, konsultacijos suteikiamos daugiau kaip 95 proc. visų klientų, paskambinusių į SIC.
„Konsultacijų skaičius ir jų trukmė labiausiai padidėjo pradėjus teikti asmeninę informaciją. Kad ją gautų, paskambinęs asmuo turi padiktuoti unikalų kliento identifikavimo numerį (KID), o tai užtrunka kelias papildomas sekundes“, – sako Ježis Miskis, „Sodros“ direktoriaus pavaduotojas.
Jo teigimu, nuo metų pradžios jau daugiau kaip 130 tūkst. gyventojų suteiktas KID. Apie 60 proc. visų skambučių į SIC susiję su asmeninės informacijos teikimu.
Į SIC skambinę klientai dažniausiai domėjosi pašalpų, pensijų ir jų kompensavimo klausimais. Nemažai skambučių sulaukta dėl nedarbo draudimo išmokų.
2012 m. spalį Radviliškyje įsteigtame SIC dirba 30 konsultantų. Kiekvienas iš jų per dieną suteikia 80-100 konsultacijų. Visos jos įrašomos ir prireikus perklausomos. Nuo veiklos pradžios iš viso suteikta daugiau kaip 764 tūkst. konsultacijų.