Ginčas tarp sunkumų slegiamos Prancūzijos aviacijos bendrovės
ir pilotų kilo dėl bendrovės planų plėsti pigių skrydžių bendrovę
„Transavia“.
Pasak finansų direktoriaus Pierre'o-Francois Riolaccio, dėl pilotų streiko bendrovė jau dabar
prarado apie 320-350 mln. eurų, be to, įskaičiuojami ir būsimo
verslo nuostoliai.
„Air France-KLM“ grupė, antrosios didžiausios Europoje oro
linijos, jau sumažino 2014 metų pelno planinį rodiklį.
Anot „Air France“, bendras keleivių srautas rugsėjį sumažėjo
15,9 proc., taip pat sumažėjo ir užsakymų artimiausiems trims
mėnesiams.
Oro linijos, abiem šalims pasiekus bendrą susitarimą, sustabdė
planus plėsti „Transavia“ bendrovę. Pilotai protestavo, kad
darbuotojus perkėlus į „Transavia“, šiuo metu galiojantys kontaktai
negaliotų.
„Air France“ norėjo išplėsti savo pigių skrydžių padalinį,
kuris konkuruotų su kitomis pigių skrydžių bendrovėmis, tokiomis
kaip „Ryanair“ ir „easyjet“.
Rugsėjį Prancūzijos ministras pirmininkas Manuelis Valsas
(Manuel Valls) perspėjo, kad streikas kelia „rimtą pavojų“ oro
linijoms ir Prancūzijos įvaizdžiui.