Darboholizmas ir gali būti jūsų nesėkmių priežastis. Šitaip rašo BBC remdamasis profesinių kontaktų portalu „LinkedIn“.
Kompanijos „Forte Interactive" vykdomasis direktorius Slade'as Sundaras tikras, kad darbštuoliams derėtų keisti kryptį ir siekti tapti efektyvesniais darbuotojais, užuot be perstojo plušus.
Pasak jo, efektyvus darbuotojas mąsto strategiškai. „Jis žino, kada reikia būti nuošaliau, o kada imtis aktyvios veiklos, kada ir kaip eiti į kompromisus ir kada keisti veiklos kryptį. Jis padeda bendrovei būti sėkmingai ir pasirinkti nestandartinius sprendimus“, - mano S.Sundaras.
Anot jo, darbštuoliai elgiasi kitaip: jie siekia iš taško A pasiekti tašką B pagal iš anksto numatytas taisykles, be to, jie stengiasi padaryti kuo daugiau.
S.Sundaras išskyrė vadinamąją Y kartą. Jos atstovai (gimusieji nuo 1980 metų iki 1990 metų) dažnai mano, kad paaukštinti bus, jei padarys dešimt kartų daugiau darbų, nei iš jų reikalaujama, ir nuliūsta, kai niekas jų neperkelia į aukštesnę poziciją.
Pasak S.Sundaro, šiai kartai sunkiau tapti efektyviais darbuotojais, jie pripratę, kad jų pastangos būtų vertinamos čia ir dabar.
Pasak ekspertų, atprasti nuo darboholizmo ir nuolatinio tobulumo siekimo įmanoma. Tačiau tam reikia, kad pastangų padėtų jūsų viršininkas.
„Pavaldiniams skirkite strategines užduotis. Darbštuoliai paprastai aklai veržiasi tikslo link. Jiems labiau padės užduotys, kurias atliekant svarbiau planuoti, o ne vykdyti nurodymus“, - aiškino S.Sundaras.