Ilgametis „Žalgirio“ rėmėjas „Kalnapilis“, vienas didžiausių šalies alaus gamintojų, kartu švenčia garbingą klubo jubiliejų ir džiaugiasi visomis jo pergalėmis. Ši alaus darykla jau septynerius metus finansiškai palaiko komandą, o bendrovės darbuotojai ištikimai serga už krepšininkų žaidimą, kartu švenčia pergales ir iš jų semiasi įkvėpimo darbams.
„Kalnapilio“ parama „Žalgiriui“ – tai atsakomybė prieš bendruomenę
„Kalnapilio“ parama krepšiniui skaičiuojama jau ne vieną dešimtmetį. Pasirinkusi krepšinio rėmimą, kaip vieną iš socialinės atsakomybės krypčių, įmonė daug prisideda prie Lietuvos krepšinio tradicijų puoselėjimo. Ši įmonė su pertraukomis 1996-1999 ir 2009-2010 metais skyrė paramą Lietuvos krepšinio lygai (LKL).
Prieš septynerius metus pasižadėjęs remti „Žalgirį“ – vieną mylimiausių lietuvių komandų – „Kalnapilis“ įsipareigojo ne tik komandai, bet ir jos sirgaliams. Ši partnerystė šiandien gali būti pelnytai vadinama viena ilgiausių Lietuvos klubinio sporto rėmimo istorijoje.
„Mūsų įmonės darbuotojams visuomet svarbu jausti, kad finansinė parama yra skiriama prasmingai veiklai, kokia yra krepšinis, visuomet kėlęs lietuvių pasididžiavimą legendinės krepšinio komandos pergalėmis. Todėl iki šiol didžiuojamės pasižadėję remti „Žalgirį“ ir tapti jo partneriais“, – įsitikinęs UAB „Kalnapilio-Tauro grupė“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ direktorius, pritaria, kad „Kalnapilio“ parama ir palaikymas labai prisideda prie krepšininkų gero žaidimo ir pergalių. „Mes labai vertiname partnerystę su „Kalnapiliu“. Savo ištikimybę ši įmonė ne kartą įrodė per visą rėmimo laikotarpį. Prieš pusantrų metų, kai „Žalgirį“ paliko pagrindinis rėmėjas, „Kalnapilis“ padvigubino finansinę paramą ir svariai prisidėjo prie dar vieno LKL čempionų titulo iškovojimo“, – sako P. Motiejūnas.
„Finansinė parama mūsų komandai atveria galimybes surinkti norimą komandos sudėtį, tinkamai pasiruošti varžyboms ir skinti jose pergales. Todėl mes dėkojame „Kalnapiliui“, vienai didžiausių alaus daryklų Lietuvoje, už svarbų indėlį į Lietuvos krepšinį“, – teigia P. Motiejūnas.
Iš „Žalgirio“ semiasi komandinės dvasios ir ištikimybės savo vartotojams
112-us metus skaičiuojančios „Kalnapilio“ alaus daryklos vadovas teigia, kad įmonė yra ne tik „Žalgirio“ rėmėja, bet ir ištikima šio geriausio Lietuvos krepšinio klubo gerbėja, įkvėpimo darbams ieškanti krepšininkų pergalėse.
„Mūsų draugystė su „Žalgiriu“ mus moko kovingumo, komandinės dvasios, siekio niekada nepasiduoti. Mus su komanda vienija bendras siekis – ištikimybė savo sirgaliams ir vartotojams“, – tvirtina M. Kirstukas.
Anot „Kalnapilio“ vadovo, „Žalgirio“ pergalės Lietuvos krepšinyje negali neimponuoti. „Būti lyderiu savo srityje – kiekvieno profesionalo tikslas. Klubas tai įrodė savo garbingoje istorijoje – per 70 metų žalgiriečiai net 52 kartus lipo ant prizininkų pakylos. Tuo tarpu mūsų tikslas – tapti lyderiu alaus rinkoje“, – šypsosi įmonės vadovas.
„Artėjantį krepšinio sezoną pasitinkame su šūkiu „70 didingų sezonų“, kuris atspindi legendinę „Žalgirio“ istoriją. Per ilgus gyvavimo metus pasiektas pergales ir teigiamas emocijas patyrė kelios kartos „Žalgirio“ aistruolių, kurių palaikymo dabartiniai žalgiriečiai laukia ir naujajame sezone“, – teigia Kauno „Žalgirio“ direktorius P. Motiejūnas.
Per 7 sezonus, „Kalnapilio“ remiamas „Žalgiris“ sužaidė:
• 194 Lietuvos krepšinio lygos (LKL) rungtynes
• 74 Baltijos krepšinio lygos (BBL) rungtynes
• 12 LKF taurės mačų
• 126 Eurolygos rungtynes
Per 7 sezonus, „Kalnapilio“ remiamas „Žalgiris“ iškovojo pergales:
• LKL čempionai – 4 kartus
• LKF taurės laimėtojai –3 kartus
• BBL čempionai – 4 kartus
• BBL taurės laimėtojas – 1 kartas
• Lietuvos Supertaurės laimėtojas – 1 kartas
• Per tą laiką „Žalgiryje“ žaidė 30 legionierių
• Ilgiausiai komandoje per pastaruosius 7 metus žaidė Tadas Klimavičius ir Paulius Jankūnas