„Žiūrint į pastarųjų dvejų metų tendencijas, alkoholio pardavimai nebeauga taip drastiškai, kaip buvo pirmaisiais draudimo metais. Dabar jie padidėja keliais procentais, galima sakyti, paklaidos ribose“, – teigė prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.
Šeštadienį šio tinklo parduotuvėse buvo išaugęs susidomėjimas silpnaisiais alkoholiniais gėrimais, ypač alumi. Tačiau R.Saulytė mano, kad tai susiję ne su artėjančia Mokslo ir žinių diena, o su prasidėjusiu Pasaulio krepšinio čempionatu.
Apie draudimą prekiauti svaigalais pamiršę žmonės, kaip ir anksčiau, jo galės užsisakyti kavinėse, baruose, kitose maitinimo įstaigose.
„Maxima“ atstovės teigimu, pastaraisiais metais Lietuvoje stipriųjų alkoholinių gėrimų pardavimai neauga ar net mažėja, o silpnesnių gėrimų – alaus, vyno – parduodama daugiau. „Ypač tai pastebima vasarą, esant šiltiems orams žmonės renkasi silpnesnius gėrimus. Ši vasara – ne išimtis, alaus ir vyno pardavimai buvo didesni“, – sakė R.Saulytė.
Rugsėjo 1-ąją Lietuvoje prekiauti alkoholiniais gėrimais draudžiama nuo 2007 metų. Nuo 2009-ųjų, priėmus Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, šis draudimas netaikomas viešojo maitinimo įmonėms.