Apskritai šalies turgavietėse prekybos apyvarta 2014 m. antrąjį ketvirtį sudarė 316,1 mln. Lt ir, palyginti su 2013 m. antruoju ketvirčiu, padidėjo 12,1 proc. to meto kainomis. Prekybos apyvarta maisto prekėmis sumažėjo 0,1 proc., o prekybos apyvarta ne maisto prekėmis išaugo – 23,2 proc., augalais ir gyvūnais – 2,3 procento.
Labiausiai augo prekyba drabužiais – 45,2 proc., o labiausiai sumažėjo prekyba elektriniais buitiniais aparatais ir prietaisais – 45,4 proc., bei garso ir vaizdo įranga – 32,9 procento.
Iš maisto prekių daugiausia augo prekyba kiaušiniais – 23,6 proc., ir daržovėmis – 11,2 proc., bet sumažėjo prekyba pieno produktais – 12 proc., mėsa ir mėsos produktais bei vaisiais ir uogomis – po 4,1 procento.
2014 m. antrąjį ketvirtį, palyginti su 2014 m. pirmuoju ketvirčiu, prekybos apyvarta turgavietėse padidėjo 22,2 procento. Prekyba maisto prekėmis išaugo 25,8 proc., ne maisto prekėmis – 16,2 proc., augalais ir gyvūnais – 93,2 procento.
Iš maisto prekių daugiausia augo prekyba vaisiais ir uogomis – 70,4 proc., ir daržovėmis – 36,2 procento.
Ne maisto prekių apyvartoje labiausiai išaugo prekyba kosmetika, asmens higienos reikmenimis – 34 proc., skalbimo priemonėmis ir buitinės chemijos prekėmis – 27,6 proc., elektriniais buitiniais aparatais ir prietaisais – 22 procentais.
2014 m. antrąjį ketvirtį, palyginti su 2013 m. atitinkamu ketvirčiu, prekyba turgavietėse daugiausia augo Vilniaus apskrityje – 41,4 proc., Kauno apskrityje padidėjo 10,9 proc., Tauragės – 3,5 procento. Visose kitose apskrityse prekyba turgavietėse sumažėjo, ypač – Utenos (21,2 proc.), taip pat Šiaulių (8,6 proc.) ir Alytaus (5,3 proc.) apskričių turgavietėse.