Per artimiausias dvi dienas ji taip pat pradės skraidyti du
kartus per savaitę iš Londono į Fort Loderdeilą ir tris kartus per
savaitę į Niujorką.
„Norwegian“ į tolimojo skrydžių rinką įžengė 2013 metais,
pristatydama maršrutus iš Skandinavijos į JAV ir Tailandą.
Pasak „Norwegian“, kai kurie pigūs sezoniniai skrydžiai į
Niujorką į vieną pusę gali kainuoti vos 179 svarus, tačiau už tokią
kainą vietų skaičius bus ribotas.
Trečiadienį „Norwegian“ savo tinklapyje sezoninius skrydžius
liepos-rugpjūčio mėnesiais siūlė už 329-647 svarus.
Tačiau paslaugą, kurią siūlo naujoji bendrovė „Norwegian Air
International“ (NAI) Airijoje, griežtai kritikuoja JAV oro linijos
ir profesinės sąjungos. Pasak jų, NAI naudojasi Airija dėl čia
galiojančių lankstesnių darbo įstatymų.
Kaip teigia „Air Line Pilots Association“ (ALPA) (Oro linijų
lakūnų asociacija), NAI „buvo sukurta siekiant išvengti tam tikrų
darbo įstatymų ir taisyklių“. Taip pat skundžiamasi, kad NAI samdo
lakūnus ir įgulą iš Azijos, tikėdamasi sumažinti išlaidas.
„Norwegian“ savo ruožtu tvirtina, kad visuomet laikosi rinkų,
kuriose dirba, reikalavimų ir taisyklių, ir teigia pasamdžiusi 300
amerikiečių įgulos narių ir lakūnų iš Niujorko skrydžiams savo „787
Dreamliner“ orlaiviu.
Savo pareiškime „Norwegian“ tvirtina, kad NAI įsikūrusi
Airijoje tam, kad „galėtų lengviau įsigyti teisę skrydžiams į ir iš
ES (Norvegija nėra ES narė) ir naudotis lankstesnėmis finansavimo
taisyklėmis“.