Laikotarpis baigėsi gegužės 31 d. Išlaidos per tris mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais finansiniais metais, padidėjo 36 proc. ir pasiekė 876 mln. JAV dolerių, nes bendrovė gerokai padidino reklamai skirtas lėšas prieš FIFA pasaulio taurės čempionatą. Apie tai praneša BBC.
Įmonės pelnas šiuo laikotarpiu kilstelėjo vos 1 proc. ir pasiekė 698 mln. JAV dolerių.
Tiesa, „Nike“ analitikai prognozuoja, kad išlaidos atsipirks, nes produkcijos užsakymų apimtys birželio-spalio mėnesiams jau pasiekė 13,3 mlrd. JAV dolerių – 11 proc. daugiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Savo ruožtu ketvirtąjį ketvirtį „Nike“ pardavimai taip pat kilstelėjo 11 proc. ir pasiekė 7,4 mlrd. JAV dolerių.