Lietuviai šiemet į reklamų apdovanojimus delegavo tik tris
darbus, tačiau nė vienas iš jų neįveikė pirmojo atrankos barjero ir
nepateko į Nominantų sąrašą.
Šiais metais „Not Perfect | Y&R Vilnius“ agentūra įteikė „Kanų
liūtų“ komisijai du darbus. Dizaino kategorijoje varžėsi „Raudonų
plytų dirbtuvių“ darbas (klientas „Švyturys-Utenos alus“), kuris
iššūkį metė 2623 reklamoms.
Kitas agentūros darbas pretendavo į
socialinės vaizdo reklamos apdovanojimą, tačiau kampanija „Be
patyčių“ (klientas „Vaikų linija“) pripažinimo nesulaukė.
Kita „Kanų liūtuose“ vertinta vaizdo reklama iš Lietuvos
priklausė agentūrai „New!“. „The Beauty Of Imperfection“ (klientas
- „D.Efect“) reklama varžėsi internetinės vaizdo reklamos
kategorijoje, tačiau sėkmės taip pat nesulaukė.
Iš viso vaizdo reklamų kategorijoje konkuravo 2838 reklamos.
Praėjusiais metais Lietuvos kūrėjai delegavo 9 reklamas.
2011-aisiais ir 2012-aisiais Lietuvos agentūros delegavo po 11
reklamų, o 2010-aisiais - 4. Per pastaruosius penkerius metus
Lietuva iškovojo vieną „Kanų liūtų“ apdovanojimą.
Praėjusiais metais „Not Perfect | Y & R Vilnius“ agentūra pelnė „Bronzinį
liūtą“ už lauko reklamą „The Forehead“, ir tai buvo antras Lietuvos
„liūtas“ per visą dalyvavimo „Kanų liūtuose“ istoriją.