Elektroninių parduotuvių poreikį iliustruoja ir kiti „Pigu.lt“ plėtimosi pavyzdžiai. 2007 metais „Pigu.lt“ idėja ir vardas gimė bei buvo žinomas tik verslininko D. Liulio šeimai bei artimiausiems draugams, o dabar šios internetinės parduotuvės vardą pasakytų apie 70 proc. Lietuvos gyventojų. 2007-aisiais „Pigu.lt“ dirbo vos 2 žmonės, dabar „Pigu grupė“ turi 207 darbuotojus, kurie dirba keturiose internetinėse parduotuvėse keturiose šalyse – ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje bei Suomijoje. O per dieną „Pigu.lt“ dabar apsilanko tiek žmonių, kiek į ją užsuko per visus 2008-uosius.
„Naujus veiklos metus pasitinkame dar didesni ir su dar didesnėmis ambicijomis. Jei prieš šešerius-septynerius metus nė nebūtume pagalvoję, kad nuosavas sandėlis yra būtinybė vykdant internetinę prekybą, tai dabar jau nebeįsivaizduojame, kaip dirbtume, jeigu tokio neturėtume“, – sako „Pigu.lt“ vadovas ir pateikia įspūdingų jo žodžius iliustruojančių skaičių.
Vien per praėjusius, 2013-uosius, metus „Pigu“ grupei priklausančios įmonės iš viso paruošė 600 tūkst. užsakymų, kuriuos sudarė beveik 1 milijonas prekių – tai 80 proc. daugiau nei užpernai. Visos grupės elektroninės parduotuvės per 2013 metus sulaukė 40 proc. daugiau lankytojų nei 2012-aisiais.
„Šiemet planuojame aptarnauti ir milijoninį klientą“, – sakė D.Liulys.
Per septynerius veiklos metus „Pigu.lt“ augino ne tik plėtra, bet ir modernūs sprendimai. Tarp jų – ir 2012-aisiais pristatyta mobilioji aplikacija, per kurią „Pigu.lt“ dabar naršo kas penktas klientas.
„Mūsų pardavimų statistika rodo, kad per šių metų penkis mėnesius naudojantis išmaniaisiais įrenginiais prekių iš „Pigu.lt“ nupirkta keturis kartus daugiau negu per praėjusių metų atitinkamą laikotarpį. Įdomu ir tai, kad iš pradžių naudojantis programėle buvo perkamos tik smulkios prekės, tačiau jau pernai mūsų klientai per ją pradėjo pirkti ir indaploves, šaldytuvus, baldus. Didžiausias naudojantis programėle įsigytas pirkinys kainavo 5 500 litų“, – sako D.Liulys.