Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovo S.Dailydkos,
tikimasi, kad siuntos tarp Kinijos ir Lietuvos ateityje bus
transportuojamos geležinkeliais, o „Lietuvos paštas“ šioje
logistikos grandinėje veiktų kaip siuntų paskirstymo centras,
įsikūręs Lietuvoje.
„Tokiu būdu būtų efektyviai panaudotos tiek abiejų bendrovių
kompetencijos, tiek apskritai Lietuvos transporto infrastruktūra“,
- tvirtino jis.
„Lietuvos geležinkeliai“ Kinijoje yra įkūrusi savo atstovybę.
Pasirašius bendradarbiavimo sutartį, šia atstovybe, jos resursais,
turima duomenų baze naujų partnerių paieškai galės naudotis ir
„Lietuvos paštas“.
Pasak „Lietuvos pašto“ generalinės direktorės L.Minderienės,
Kinija - pasaulio ekonomikos variklis, turinti milžinišką
potencialą.
„Matome įvairių galimybių šioje šalyje, todėl tikimės, kad ši
atstovybė bus visapusiškai naudinga visoms šalims. Viliuosi, kad
„Lietuvos paštui“ ir „Lietuvos geležinkeliams“ dirbant kartu,
naujoje rinkoje užsibrėžtus tikslus pavyks pasiekti greičiau ir
kokybiškiau“, - teigė ji.
Dauguma prekių iš Kinijos į Europą keliauja laivais ir
„Lietuvos geležinkeliai“ siekia, kad dalis jų būtų vežamos
geležinkeliais. Šiuo metu bendrovė turi pasirašiusi keturias
paslaugų agentavimo sutartis, užtikrinančias saugų ir kokybišką
prekių transportavimą tarp Lietuvos ir Kinijos.