Mažmenininkė taip pat pranešė, kad grupės pardavimai per metus iki kovo 29 dienos padidėjo 2,7 proc., iki 10,3 mlrd. svarų.
Maisto produktų pardavimai Didžiojoje Britanijoje, neatsižvelgiant į naujų parduotuvių rodiklius, padidėjo 1,7 proc., tuo tarpu bendro naudojimo prekių, įskaitant drabužius, pardavimai sumažėjo 1,4 proc.
Vis dėlto generalinis įmonės direktorius Markas Bollandas teigia, kad grupė „pasiekusi nemažos pažangos įgyvendindama savo planus transformuoti verslą“.
Nors bendro naudojimo prekių pardavimai sumažėjo, M&S drabužių pardavimai vėl auga, teigia grupė savo pranešime.
Grupė taip pat pranešė atnaujinusi moteriškų drabužių skyrius pagrindinėse 70 parduotuvių.
M&S drabužių departamentas pastaraisiais metais patiria sunkumų, sumažėjus drabužių pardavimams.