„Esu tikras, kad kompromisas bus. Aš jums galiu pasakyti
iš karto - geležinkelio infrastruktūros mokesčio jiems nebus. Tai
jau ir taip 30 mln. litų per metus jiems leis sutaupyti. Be to,
paprašyta geležinkelių pažiūrėti tarifų pamažinimo galimybę
tam tikram laikotarpiui, kol yra sunki jų finansinė padėtis. Tuo
metu „Lietuvos geležinkeliai“ galbūt galėtų dirbti minimaliu
pelnu“, - interviu „Verslo žinioms“ sakė A.Butkevičius.
Tačiau jis piktinosi, kad „Orlen Lietuva“ nepakankamai
iniciatyvi, ieškant sprendimų pagerinti jos rezultatus: „Mes jiems
netgi žinot, ką suradom? Suradom, kas nori į jų įmonę atvežti
naftos, perdirbti jų gamykloje ir patys išsivežti naftos produktus.
Tai įsivaizduojat, kiek tęsiasi „Orlen Lietuvos“ derybos su
tokiu potencialiu partneriu? Jau septynis ar aštuonis mėnesius! Tai
ar čia Vyriausybės darbas ir rūpestis, ar jie patys turi sparčiau
pasirūpinti atsirandančiomis bent štai tokiomis darbo
galimybėmis?“