Dvejus metus nuolat investavusi į el. prekybą, šių metų pradžioje „Danbalt International“ prekybai internete plėtoti įkūrė atskirą bendrovę „Šiuolaikinis mados centras“, kuri į elektroninės prekybos sistemos atnaujinimą investavo 0,5 mln. Lt.
„Prieš dvejus metus pirmieji iš avalynės tinklų atidarėme el. parduotuvę, tad šioje srityje nesame naujokai ir suprantame, kad toks žingsnis palengvins naujos el. sistemos valdymą,” – sako naująją parduotuvę valdančios „Šiuolaikinio mados centras“ vadovas Mantautas Bieliauskas. Pasak jo, atnaujinus sistemą per pavasario-vasaros sezoną tikimasi 30 proc. pajamų augimo, palyginti su 2013 m.
Nors, anot M.Bieliausko, Lietuvos pirkėjai vis dar pakankamai konservatyvūs ir į el. prekybą žiūri atsargiai, tačiau pastarųjų metų patirtis liudija, kad jų požiūris pamažu keičiasi.
„El. prekybos rinka intensyviai auga, tačiau darbo yra labai daug. Šiuo metu pajamos iš el. prekybos sudaro 3 proc. visų „Danbalt International“ pajamų. Planuojame, kad investicijos į reklamą, klientų švietimas, garantuotas nemokamas prekių pristatymas arba grąžinimas į bet kurią tinklo, iš kurio buvo pirkta, parduotuvę šį skaičių per metus išaugins dvigubai, – sako M.Bieliauskas. – Ateityje tikimės dar labiau plėsti el. parduotuvių asortimentą ir pasiūlyti prekių, kurių negalima rasti įprastose parduotuvėse.”