Pasak „Parko Outlet“ direktorės Vidos Minkštimienės, įkurdinant naujas išparduotuves siekiama patenkinti besikeičiančius klientų poreikius ir sukurti gerą visame pasaulyje populiarių išparduotuvių centrų, vadinamų „outletų“, įvaizdį.
„Pirmąjį šių metų ketvirtį bendra prekybos centro apyvarta padidėjo 15 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laiku. 2013 metais apyvarta augo ketvirtadaliu, o pirkėjo krepšelis – 16 proc., nors bendras klientų srautas išliko panašus kaip ir 2012 metais.
Tai rodo, kad išparduotuves atranda klientai, turintys aukštesnes pajamas, ieškantys ne tik nuolaidų, bet ir mėgstamų prekės ženklų. Prisitaikydami prie jų poreikių, siekiame prisikalbinti kuo daugiau išparduotuvių ir paversti prekybos centrą tikru „outletu“. Tikimės, kad šiemet prekybos centro apyvarta augs 10-12 proc.“, – sako V.Minkštimienė.
Birželio pradžioje „Parke Outlet“ numatoma atidaryti dar vieną išparduotuvę, priklausančią „Aprangos“ tinklui – 300 kv. m ploto „Išparduotuvę A“. Tai bus antroji išpardavimų centre veikianti šio tinklo parduotuvė.
„Parke Outlet“ jau seniai veikianti „Aprangos“ išparduotuvė viršijo mūsų lūkesčius ir prognozes. Be to, pastebėjome tendenciją, kad atsigaunant ekonomikai prekybos centruose didėja solidesnių prekės ženklų drabužių pardavimas. Taigi geri pirmosios parduotuvės rezultatai, augantis vartojimas bei natūrali parduotuvių tinklo plėtra ir nulėmė sprendimą atidaryti dar vieną išparduotuvę, orientuotą į aukštesnių pajamų klientus. Didžiausią naujos parduotuvės asortimento dalį sudarys tinklo „City“ parduotuvėse parduodamų prekės ženklų drabužiai“, – teigė APB „Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Prekybos centre balandžio pradžioje atidarytos 76 kv. m. ploto išparduotuvės „Class“, priklausančios AB „Lėvuo“ tinklui, vadovas Vaclovas Šemberas pasakojo, kad parduotuvės atidarymą taip pat paskatino auganti garsesnių prekės ženklų drabužių paklausa.
„Iki šiol išparduotuvių centre veikė pigesnių prekės ženklų – „Esprit“, „Celio“, „Etam“ – išparduotuvė. Naujoje parduotuvėje klientai ras „Max&Co”, „Gerry Weber, „Lacoste“, „Taifun“ bei kitų garsių prekės ženklų drabužių. Tikimės, kad per šiuos metus išparduotuvė „Class“ pasieks 0,6 mln. litų apyvartą“, – sakė V.Šemberas.
„Parke Outlet“ balandžio pradžioje taip pat įkurdinta pirmoji išpardavimų klubo „Membershop.lt“ išparduotuvė. 263 kv. m. ploto parduotuvė, į kurios atidarymą investuota 0,5 mln. litų – bendrovės strategijos turėti online, offline ir mobile parduotuves dalis.
Praėjusį savaitgalį prekybos centre duris taip pat atvėrė sporto prekių išparduotuvė „Sport Outlet“, su kurios įsikūrimu „Parke Outlet“ įsitvirtino visi Lietuvos rinkoje veikiantys sporto prekių ženklų operatoriai.
Išpardavimų centras „Parkas Outlet“ atidarytas 2010 metais. Jame veikia 40 žinomų prekių ženklų išparduotuvių, tarp kurių aprangos – „United Colors of Benetton“, „Julia Janus“, „Apranga“, sporto – „Adidas“, „Puma“, „Nike“, „Audimas“, avalynės – „Salamander“, „Batų išparduotuvė“ ir kiti.