„Klaipėdos uoste konteinerių krova auga bene sparčiausiai, todėl gerinamos sąlygos priimti didesnius konteinervežius mums leidžia žengti į naują kokybinį lygį. 2014 sausį–vasarį konteinerių perkrauta trečdaliu daugiau nei tuo pačiu metu pernai, augimo tendencijos prognozuojamos ir toliau“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direktorius Arvydas Vaitkus.
Bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ iš viso planuoja turėti tris STS tipo kranus, pirmasis jų atgabentas pernai rudenį, trečiasis Klaipėdą turėtų pasiekti vasaros pradžioje.
Planuojama, kad „Klaipėdos Smeltė“ klientė – laivybos kompanija „Mediterranean Shipping Company“ jau šį pavasarį atsiųs į Klaipėdos uostą pirmuosius okeaninius konteinervežius, sujungsiančius Lietuvą su kitais kontinentais tiesiogiai, nenaudojant tarpinių konteinerių perkrovimo uostų.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovų teigimu, konteinerių krova – ta sritis, kur Klaipėdos uosto vardas ir prestižas jau dabar yra aukštas.
„Tokį jį pasiekti padėjo jau dešimtmetį konteinerių krovą Klaipėdos uoste vystantis Klaipėdos konteinerių terminalas. 2013 metais Uosto direkcija baigė šio terminalo naudojamos 143a krantinės rekonstrukciją ir atvėrė naujas veiklos perspektyvas. Gerinti sąlygas konteinerių krovai ketiname ir toliau“, – teigė A. Vaitkus.