Po trečiojo atkrentamojo „Metų prekės ženklo 2014 m.“ konkurso balsavimo internete etapo paaiškėjo, kad „Vytautas“ pateko į finalą. Mineralinio vandens gamintojų teigimu, neabejojama, jog prie šio pasiekimo prisidėjo internete itin populiarūs „Vytauto“ reklaminiai klipai.
Šviežiausiame jų M.Repšys originaliai ir itin ekspresyviai ruošia keptą vištą. Geru fiziniu paruošimu garsėjantis aktorius pasitelkia ir kovinių menų įgūdžius. „Mėgstu keptą vištą, tiesa, paprastai virtuvėje „nesportuoju“, juolab, smūgiais nesišvaistau, bet jei jau ruošti ypatingą receptą, tai su azartu“, - šyptelėjo nuo vaikystės Rytų kovų menais ir boksu užsiimantis aktorius.
Būtent M.Repšio balsas skamba labiausiai išgarsėjusiose internetinėse „Vytauto“ reklamose.