„Augome jau trečius metus iš eilės. Esant tokios smarkios konkurencijos sąlygomis tai yra labai didelis laimėjimas. Kokybė, naujų skonių ir tradicijų draugystė, pamėgti ir pripažinti prekės ženklai buvo pagrindiniai veiksniai, dideliais žingsniais vedę mus į priekį. Džiaugiamės praėjusių metų rezultatais, o šiemet ir toliau kursime išskirtinius produktus bei sieksime dar efektyviau reaguoti į duonos valgytojų poreikius“, – sakė bendrovės „Fazer Lietuva“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.
2013 m. „Gardėsis“ išlaikė pirmaujančias pozicijas juodos duonos, juodos duonos su grūdais ir sėklomis, porcijinių duonelių, batonų su grūdais ir sėklomis ir sumuštinių duonų segmentuose. Praėjusiais metais gerus rezultatus lėmė keletas prekių ženklų – tradicinei šeimai priklausanti „Bočių duona“, išskirtinė, didelio pripažinimo sulaukusi duonų šeima „Jorė“, sumuštinių ir skrudinimo duonų šeimos – „Auksė“, „Skrudink ir ragauk“.
Pasiekusi didžiausią apyvarta per visą gyvavimo istoriją, metus sėkmingai baigė ir „Fazer“ įmonių grupė. Jos apyvarta, lyginant su 2012 metais, augo 2,3 proc. ir metų pabaigoje siekė 5,85 mlrd. litų (1,696 mlrd. eurų). „Fazer“ grupės generalinio direktoriaus pareigas nuo 2013 m. spalio 1 d. eina Christophas Vitzthumas.