Pasitikėjimo telefonas 8 – 800 55551 įsteigtas savivaldybės Socialinės paramos skyriuje.
Du šio skyriaus darbuotojai į skambučius atsilieps tik darbo dienomis ir darbo laiku.
Paskambinus kitu laiku, moteriškas balsas praneš: „Šiuo metu nedirbame. Ačiū už skambutį“.
Kai antradienį po pietų surinkau šį numerį, atsiliepusi moteris pranešė, kad paskambinau į Socialinės paramos skyrių.
Tik dar kartą man perklausius, ar tikrai, nes skambinau savivaldybės pasitikėjimo telefono numeriu, ji patvirtino, kad taip, tai būtent tas numeris.
Paklausius, ar pokalbis yra įrašomas, atsiliepusioji pasakė, kad kol kas tai nedaroma, kadangi viskas dar nauja, tačiau ateityje, siekiant užtikrinti kokybišką aptarnavimą, visi pokalbiai bus įrašomi.
Savivaldybės darbuotoja patikino, kad kol kas ji nematanti ir skambinančiojo numerio.
„Nuo pirmadienio skambučių sulaukėme nedaug. Keli paskambinę buvo tiesiog supainioję numerius – skambino ne mums, o į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą“, - sakė pašnekovė.
Kaip teigia Ukmergės rajono savivaldybės vicemeras Rolandas Janickas, pasitikėjimo telefoną savivaldybė įsirengė siekdama, kad nebūtų švaistomos socialinei paramai skirtos lėšos.
„Mūsų tikslas – ne sutaupyti, o skirti socialinę pašalpą teisingai – tam, kam jos reikia.
Visa pasitikėjimo telefonu gauta informacija bus kruopščiai patikrinta, savivaldybei bendradarbiaujant su policija, darbo birža ir darbo inspekcija“, - sakė R.Janickas.
Ukmergės rajone pernai buvo apie 3 tūkstančiai išlaikytinių, kuriems iš savivaldybės biudžeto įvairioms socialinėms pašalpoms ir kompensacijoms buvo išmokėta apie 11 milijonų litų.
Sumažinti pašalpų gavėjų skaičių pasitikėjimo telefono pagalba, Ukmergės valdžia nusprendė remdamasi kitų savivaldybių pavyzdžiu.
Tokie pasitikėjimo telefonai jau veikia Vilniaus, Klaipėdos, Utenos, Šiaulių, Plungės ir kitose savivaldybėse.