„Make Up Store“ koncepcija – kūrybingai ir įdomiai už prieinamą kainą teikti aukščiausios kokybės produkciją, kurią naudoja tokios pasaulio garsenybės, kaip Anastacia ir Nicole Scherzinger. Be to, viena pagrindinių kompanijos idėjų yra švietėjiška veikla, todėl mūsų parduotuvėje dirbančios profesionalios visažistės rengs individualias ir grupines makiažo pamokas visiems susidomėjusiems. Norime, kad merginos ir moterys, nepaisant to, kokio prekės ženklo kosmetiką naudoja, išmoktų skoningai bei madingai pasidažyti. Nežinančios, ką su nusipirkta grožio priemone daryti, visada galės pasikonsultuoti su mūsų specialistėmis, - sako parduotuvės vadovė ir profesionali visažistė bei modelis Ana Procenko. - Dar viena naujovė netgi pačiame „Make up store“ tinkle: pirmieji iš švedų partnerių savo parduotuvėje įrengsime žaidimų kampelį, kuriame mamos galės drąsiai palikti savo vaikus ir ramiai dairytis po parduotuvę ar klausytis makiažo pamokų.“
„Make Up Store“ prekės ženklas buvo sukurtas, kai švedui Mika Liias nepavyko rasto kokybiškos, bet įperkamos kosmetikos savo tarptautinei visažistų mokyklai. 1996 metais Stokholme jis atidarė pirmąją profesionalios kosmetikos parduotuvę, kurių tinklas šiuo metu yra apraizgęs visą pasaulį. Dėl savo kokybės ir universalumo „Make Up Store“ prekinis ženklas pelnė ne tik profesionalių makiažo meistrų pasitikėjimą, kurie šią kosmetiką naudoja filmuose ar mados fotosesijose, bet ir paprastų vartotojų palankumą.
„Keturis kartus per metus „Make Up Store“ pristato naujas makiažo tendencijas, o kartu su nauju įvaizdžiu sukuriamos naujos makiažo priemonių kolekcijos. Mūsų išskirtinumas tas, kad visas karščiausias naujienas VIP vakarėliuose pirmiausia pristatome savo ištikimiems klientams ir „Make up store“ klubo nariams, - sako šio ženklo įkūrėjas M. Liias. – Džiaugiuosi, kad „Make Up Store“ – vėl Lietuvoje, tad šios kosmetikos gerbėjai apie naujoves galės ne tik perskaityti internete ar žurnale, bet ir gyvai išbandyti naujoje parduotuvėje“.
Pasak „Make Up Store“ parduotuvės vadovės A.Procenko, planuojama klientams pateikti daugiau nei 1 tūkst. įvairių kosmetikos priemonių: „Į lentynas sudėliojome daugiau nei 80 spalvų lūpdažių, 41 spalvos lūpų pieštukų, 48 spalvų akių pieštukų, virš 100 spalvų akių šešėlių, 47 spalvas nagų lako ir dar daug kitų priemonių, kurias lengvai galima derinti tarpusavyje, sukuriant netikėtus, drąsius ar klasikinius įvaizdžius.“