Reklama, kuri turėjo padėti pritraukti turistų iš Rusijos į
Estiją per žiemos atostogų sezoną, daugeliui sukėlė
pasipiktinimą, nes Rusijos piliečiai, į kuriuos orientuota ši
kampanija, vaizduojami kaip rūpesčių keliančios tradicinės rusų
lėlės „matrioškos“, kurias sudėtinga įlaipinti į autobusą ir
kurių neįleidžia į restoraną.
Verslumo skatinimo fondo atstovas Jurgas Samelis tikino, kad atsiliepimai iš Rusijos,
kur ši kampanija prasidėjo lapkričio 11 dieną, buvo teigiami.
„Nors kampanijos prognozuoti rodikliai buvo pasiekti, o tie
filmukai atliko savo paskirtį, nusprendėme neberodyti jų
socialiniuose tinkluose, nes jie kursto prieštaringas emocijas. Ši
kampanija bus tęsiama kitais kanalai, o tie filmukai tėra vienas iš
visumos elementų“, – aiškino jis.
Socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbtos kampanijos
pagrindinis prizas yra skrydis 76 žmonėms oro bendrovės „Estonian
Air“ užsakomuoju reisu Maskvos ir Sankt Peterburgo į Taliną ir
atostogų programa nuo sausio 30-osios iki vasario 2-osios, įskaitant
apgyvendinimą, maitinimą restorane ir ekskursiją po Estijos
sostinę.
Sukurti tuos reklaminius filmukus kainavo 27,8 tūkst. eurų (96
tūkst. litų).