Atsižvelgdama į šalies pirkėjų įpročius, jame „Fresh Market“ tinklo valdytoja pasiūlys platesnį prekių asortimentą ir toliau didžiausią dėmesį skirs šviežių vaisių bei daržovių už rinkoje konkurencingą kainą tiekimui.
„Gerai išvystyta logistikos sistema ir tai pačiai įmonių grupei, kaip ir „Fresh Market“ prekybos centrai, priklausantis tiekėjas leidžia mums maksimaliai efektyviai paskirstyti ir į parduotuves pristatyti prekes bei vykdyti kitus susijusius darbus“, – sako „Fresh Market“ generalinis direktorius Saulius Urbonas.
Šį, lapkričio, mėnesį „Fresh Market“ taip pat užbaigs „Samsono“ tinklo, jungiančio septynias parduotuves, perėmimą, o šiais metais ir 2014-ųjų pradžioje jau yra numačiusi atidaryti dar tris 1000 kv. metrų ploto prekybos centrus Panevėžyje, du Alytuje, po vieną Varėnoje, Telšiuose ir Marijampolėje.
Iki kitų metų vidurio „Fresh Market“ tinklą turėtų sudaryti apie 30 parduotuvių visoje Lietuvoje.