Tuomet juodu nutarė išsiaiškinti, kas gi suprojektavo šitokią – Lietuvos pakelėms neįprastą – automobilių stovėjimo ir poilsio aikštelę, į kurią negėda ir su „Ferrari“ užsukti.
„Per porą dešimtmečių pagrindinė Lietuvos arterija puošėsi kiek kitokiu stiliumi: naujabajoriška pilis prie Didžiulio ežero, netoli Rykantų degė ir kilo iš pelenų karališka kibininė, greta Kauno marių dunksojo, bet irgi degė išlaki Bajorkiemio rąstuva.
O dabar – va, prašom! Modernybės invazija netoli Elektrėnų. Kas drįso įžūliai atsukti nugarą A1 greitkelio architektūros tradicijai?“ - smagiai pokštaudami portale pilotas.lt į kolegas kreipėsi A.Karalius ir V.Adomavičius.
Architektų bendruomenė sujudo. „Spėju, kad Natkevičius ( žinomas šalies architektas Gintautas Natkevičius - red.), nes šviestuvai matyti“, - komentavo vienas. „Taip, tai jo darbas“, - pritarė ir apie architektūrą rašantis mano kolega.
O štai valstybinės įmonės „Automagistralė“ Techninių projektų rengimo skyriaus vadovas Sigitas Kankevičius įtariai reagavo, kai aikštelės projekto autorių nutarė sužinoti lrytas.lt: „Ar jūs čia kabutėse kalbate ar tikrai jums patinka ta stotelė?“
Mat iki šiol S.Kankevičius girdėjo tik keistų tos vietos vertinimų. Kelininkai jam pasakoję, kad žmonės ją vadina surūdijusio metalo krūva, o ne „normalia aikštele“.
„Na, ir ištikrųjų įdomiai ten viskas atrodo. Taip netikėtai. Mes juk įpratę, kad jei šviestuvai - tai tiesūs, gražūs, o čia – lenkti“, - savo nuomonę apie modernią architektūrą atskleidė S.Kankevičius.
Tačiau jis patvirtino, kad Mijaugonių sankryžoje esanti poilsio aikštelė kol kas yra brangiausiai atsiėjusi tokios paskirties vieta greitkeliuose Vilnius – Kaunas – Klaipėda bei Vilnius – Ukmergė – Panevėžys. Jos kaina – per pusę milijono litų.
30 arų ploto aikštelę projektavo Vitalijaus Aleksandrovo įmonė „Urban Line“, o architektų bendruomenę sužavėjusio kūrinio autorė – Aistė Aleksandrovienė.