Antrąjį kartą organizuojama konferencija „Ar geram darbui reikia reklamos?“ suburė šimtus nevyriausybinio sektoriaus atstovų, norinčių pagerinti savo rinkodaros ir vadybos įgūdžius.
Vien informacijos sklaidos trūkumas kasmet „paslepia“ šimtus visuomenei reikalingų ir naudingų iniciatyvų. Finansavimo trūkumai skatina organizacijas pasirinkti „daugiafunkcius“ darbuotojus, prie savo profesinių kasdienių darbų priderinančius ir rinkodaros kanalų priežiūrą. Rezultatai – nekokybiškas žinutės pateikimas ir bendros strategijos nebuvimas.
Kaip teigia konferencijos „Ar geram darbui reikia reklamos?“ organizatorė Ieva Vaičiūnaitė, pagrindinis konferencijos tikslas – nevyriausybinių organizacijų atstovams pabrėžti tinkamo viešinimo ir komunikacijos svarbą. Tai palengvintų tiek pačių organizacijų darbą, tiek verslo sektoriaus potencialių socialinių partnerių paieškas.
Konferencijos programa sudėliota žingsniais, kuriais turėtų būti vadovaujamasi NVO kasdienėje veikloje. Jų pagrindus konferencijos metu atskleis šios srities profesionalai. „Sėkmingų socialinių pavyzdžių pristatymai, tikimės, įkvėps kitas organizacijas ir paskatins dirbti dar efektyviau“, – optimistiškai lūkesčiais dalijasi organizatorė.
Konferencijoje savanoriškai dalyvauja ir pranešimus skaito garsiausi šalies reklamos ir komunikacijos ekspertai: Rytis Buračas (verslo konsultantas), Paulius Rymeikis („Nomoshiti“), Artūras Olšauskas („Media House“), Daiva Lialytė („Integrity PR“), Arijus Žakas („Socialus marketingas“) ir kt.
Konferenciją organizuoja socialines iniciatyvas „Aukok.lt“, „Pagalbadaiktais.lt“ valdanti VšĮ „Geros valios projektai“ ir gerų darbų partneris „Swedbank“. Portalo „Aukok.lt“ projekto plėtra finansuojama Lietuvos ir Šveicarijos bendradarbiavimo programos lėšomis.