Kas labiausiai erzina „Ryanair“ keleivius?

Airijos žemų sąnaudų bendrovę „Ryanair“ daug kas pakeiksnoja, tačiau daug kas ir naudojasi jos paslaugomis. Vargas įsigyjant bilietą, begalė mokesčių, stumdymasis orlaivyje ieškant kur atsisėsti. Kas labiausiai erzina keleivius, surikiavo Jungtinės Karalystės portalas www.telegraph.co.uk.

„The Telegraph“ mano, kad „Ryanair“ bėda – ekscentriškasis vadovas. Pernai jis vieną moterį, kuri pasipiktino mokesčiu už pamirštus atsispausdinti įlaipinimo talonus, pavadino idiote.<br>P.Mantauto nuotr.
„The Telegraph“ mano, kad „Ryanair“ bėda – ekscentriškasis vadovas. Pernai jis vieną moterį, kuri pasipiktino mokesčiu už pamirštus atsispausdinti įlaipinimo talonus, pavadino idiote.<br>P.Mantauto nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 4, 2013, 6:42 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 2:55 PM

Problema: ribotas bagažas.

Už registruotą bagažą ar viršijus leidžiamo nemokamo bagažo svorį "Ryanair" keleiviams tenka susimokėti. Bagažas (vienas vienetas), kurį galima pasiimti į lėktuvo saloną nemokamai, turi sverti ne daugiau nei 10 kilogramų, ribotas ir jo dydis – 55x40x20 centimetrų.

Kas nauja?

Nuo gruodžio 1-osios keleiviai galės į saloną neštis antrą mažą bagažą – moteriškos rankinės ar oro uosto parduotuvių krepšelio dydžio. Be to, nuo sausio registruoto bagažo mokestis mažės nuo 60 iki 30 eurų.

Problema: vargas įsigyjant bilietą.

Perkant skrydžio bilietą, kompiuterio pele tenka spustelėti bent jau 17 kartų. Keleivis turi spustelėdamas „taip“ arba „ne“ atsakyti į klausimus apie pirmenybinį įlaipinimą, įspėjamąją sms žinutę, siūlomas ekskursijas, pervežimus, telefono korteles, draudimą, automobilio nuomą ir t.t.

Kas nauja? Nuo lapkričio 30 dienos šis procesas turėtų tapti paprastesnis. Vietoj 17 spustelėjimų pele turėtų pakakti penkių.

Problema: kur aš atskridau? „Ryanair“ renkasi mažesnius, pigesnius oro uostus, mat taip mažinamos sąnaudos. Todėl nuskridus, tarkim, į Oslą, teks dar apie valandą riedėti, kol pasieksite Norvegijos sostinę, mat orlaivis leisis Rygės oro uoste.

Kas nauja? Nieko.

Problema: spūstys prie įsodinimo vartų. “Ryanair“ skrydžio bilietuose nenurodoma vieta orlaivyje. Keleiviai gali rezervuotis vietą orlaivyje, tačiau už tai tenka susimokėti 10 eurų. Tad šio mokesčio siekiantys išvengti bendrakeleiviai priversti stumdytis eilėje prie įsodinimo vartų, kad skrisdami galėtų sėdėti greta.

Kas nauja? Nuo kitų metų vasario „Ryanair“ nemokamai suteiks vietą lėktuve – ją automatiškai parinks kompiuterinė bilietų sistema. Tiems, kurie norės patys pasirinkti vietą, turės sumokėti 5 eurus (kaina už skrydį į vieną pusę).

Problema: juokingi, jei nebūtų graudūs, mokesčiai. „Telegraph“ juokingiausiais vadina šiuos mokesčius: 110 eurų, jei įvėlėte klaidą pavardėje pirkdamas bilietą, 70 eurų, jei pamiršote atsispausdinti įlaipinimo taloną, ir 20 eurų už kilogramą bagažo, jei jo prisikrovėte per daug.

Kas nauja? Neseniai „Ryanair“ paskelbė, kad 24 valandas po bilieto įsigijimo bus galima nemokamai pataisyti klaidas varde ir pavardėje. Nuo gruodžio 1-osios dar vienas tūpsnis keleiviams – užmaršumas kainuos mažiau: jei pamiršite atsispausdinti įlaipinimo taloną, tai kainuos 15 eurų.

Problema: valiutų kursas – kam jis rūpi? „Ryanair“ nesivargina pernelyg skaičiuoti. Vienas euras oro bendrovei lygus 1 svarui sterlingų. Tad britams tai išties nepalanku. Dėl ko spirgėti turi ir lietuviai. Lietuvos bankas pripažįsta, kad 1 euras lygus 3,4528 lito. Tuo tarpu „Ryanair“ euras atrodo brangesnis – oro bendrovė laikosi savo kurso, pagal kurį 1 euras lygus 3,67 lito.

Kas nauja? Nieko.

Problema: prekyba be pertrūkio. Skrendate su „Ryanair“? Lėktuve lyg parduotuvėje: pirkite maisto, gėrimų, kvepalų ar loterijos bilietų. Tokie pasiūlymai aidi garsiai. Labai garsiai.

Kas nauja? „Ryanair“ neseniai paskelbė, kad per skrydžius iki 8 val. ryto ir po 21 val. vakare garsiai skelbs tik tuos pranešimus, kurie būtini skrydžio saugumui užtikrinti. Taip pat bus pritemdytos šviesos lėktuvo salone. Tad keleiviai galės panorėję nusnūsti.

Problema: pasikalbėti su „gyvu“ žmogumi nepavyks.

Iškilo problema ir norėtumėte pasitarti su oro bendrovės vadybininku? Jums nepavyks pasikalbėti su realiu žmogumi. „Ryanair“ siūlo užpildyti užklausų formas internetu, į kurias vargiai ar kas atsakys per porą savaičių. Jei vis dėlto norite pasikalbėti su oro bendrovės atstovu, teks skambinti pagalbos telefonu ir už kiekvieną pokalbio minutę sumokėti po eurą.

Kas nauja? „Ryanair“ sako bendraujanti su klientais per socialinius tinklus.

Problema: orlaivis nusileido? Užsikimškite ausis.

Atrodytų, ar tai bėda. Tačiau spigūs garsai, kuriais pranešama, kad orlaivis nusileido, erzina dažną keleivį.

Kas nauja: Socialiniame tinkle „Twitter“ „Ryanair“ vadovas Michaelis O'Leary prisipažino, kad svarstoma pakeisti šį garsinį pranešimą.

Problema: Michaelis O'Leary

„The Telegraph“ mano, kad „Ryanair“ bėda – ekscentriškasis vadovas. Pernai jis vieną moterį, kuri pasipiktino mokesčiu už pamirštus atsispausdinti įlaipinimo talonus, pavadino idiote. M.O'Leary yra pasakęs ir daugiau įsimenančių frazių. Tarkim, „Mums nereikia jūsų raudojimų. Kurios dalies "negrąžinama“ jūs nesuprantate?“ - klientui, kuris skundėsi neatgavęs už bilietą sumokėtų pinigų, rėžė vadovas. Dar viena M.O'Leary mintis: „Žmonės sako, kad klientai visada teisūs, bet, žinot, taip nėra. Kartais jie yra neteisūs, todėl reikia jiems tai pasakyti“.

Kas nauja? Atrodo, M.O'Leary mėgaujasi savo įvaizdžiu, tad neverta tikėtis, kad šiame fronte sulauksite permainų.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.