„Trečias šių metų ketvirtis prasidėjo iš tiesų ženkliu vartojimo augimu – jo proveržis buvo jaučiamas visoje mažmeninės prekybos rinkoje. Visada kryptingai stiprindami mūsų prekybos centro pozicijas ir tam pasiruošę iš anksto, žinojome, jog „Ikea“ ir „H&M“ atidarymai turės trumpalaikės įtakos mūsų rezultatams.
Prognozės pasitvirtino, o kai kurios mūsų centre veikiančios namų apyvokos prekių ir drabužių parduotuvės jau kitą mėnesį po didžiųjų rinkos naujienų fiksavo žymiai ūgtelėjusius pardavimus“, – pranešime spaudai cituojama prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.
Pasak jos, šiais metais „Ozas“ didžiausią dėmesį skyrė dviems nuomininkų segmentams – restoranams bei avalynės parduotuvėms, o naujausi rezultatai rodo, jog pastangos pasiteisino.
„Tiek tarp restoranų, tiek tarp avalynės parduotuvių yra tokių prekės ženklų, kurių vienintelės prekybos vietos veikia būtent pas mus. Pavyzdžiui, neseniai duris atvėręs avalynės salonas „Gabor“. Taip pat šiuo metu turime didžiausią po vieno prekybos centro stogu veikiančių restoranų skaičių ir jis artimiausiu metu dar augs“, – sako Inga Navickaitė.
Jos teigimu, vertinant objektyviai – pagal apyvartą vienam kvadratiniam metrui, restoranai ir avalynės salonai patenka tarp labiausiai augusių nuomininkų segmentų. Per šių metų sausį – rugsėjį restoranų apyvarta, pagal šį rodiklį, augo 31 proc., avalynės – 18 proc. Į trejetuką taip pat patenka sveikatos ir grožio prekes bei paslaugas siūlantys nuomininkai – jų apyvarta augo 22 proc.
Planuojama, kad iki šių metų pabaigos prekybos ir pramogų centre „Ozas“ naujas ar po rekonstrukcijų parduotuves atvers 7 nuomininkai.