Jo teigimu, Lietuvoje ir toliau svarbiausiu rodikliu išlieka paslaugų kaina. P.Masiulis pastebėjo, kad 62 proc. rinkos tyrimų įmonės RAIT apklausoje dalyvavusiųjų teigė, kad „Tele2“ operatorius yra pigiausias.
Įmonės investicijos per devynis šių metų mėnesius siekę 26,4 mln. Lt. Pernai per tą patį laikotarpį – 24,4 mln. Lt.
Jos daugiausiai skirtos tiek 2G, tiek 3G tinklų atnaujinimui. Šios sistemos atveria naujas galimybes, tokias, kaip atnaujinta klientų duomenų bazių valdymo sistema ir kitos.
Jaučiasi mėgstamais
Vienos didžiausių pasaulyje reklamos bendrovių „DDB Brand Capital“ tyrimo duomenimis, „Tele2“ yra mėgstamiausia telekomunikacijų bendrovė Lietuvoje.
„Tele2“ rinkosi daugiausia operatorių keičiančių mobiliojo ryšio vartotojų – šiemet dėl numerių perkėlimo klientų padaugėjo 18,9 tūkst.
„Tele2“, padengusi didžiausią šalies teritoriją, artėja prie 100 proc. Šį tikslą įgyvendinti trukdo tik tai, kad kai kuriose vietose tiesiog niekas negyvena, kitur – jų neįleidžia.
Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža išaugo 5,9 proc., iki 144,4 mln. Lt. Veiklos pelningumas buvo 37 proc.
„Šiemet toliau mažėjo ryšio paslaugų, ypač mobiliojo interneto, kainos. Pigus ryšys leido žmonėms daugiau naudotis paslaugomis ir pritraukė naujų klientų. Tai užtikrino stabilų „Tele2” augimą ir gerus veiklos rezultatus“, – sakė P.Masiulis.
Migracija į „Tele2“
„Tele2“ komercijos direktorius Petras Kirdeika sakė, kad daugiausiai klientų „Tele2“ pervilioja iš „Omnitel“.
Įmonės paslaugų vartotojų skaičius trečią ketvirtį siekė 1 mln. 864 tūkst. Praeitą ketvirtį jų turėjo 1 mln. 810 tūkst.
Verslo klientų skaičius rugsėjo mėnesį buvo 1 mln. 298 tūkst.
Naujos spartos plėtra
P.Masiulis sakė, kad jo įmonė yra pilnai pasiruošusi diegti 4G ryšys, tačiau jie dar neskuba to įgyvendinti.
„Viskas priklausys nuo paklausos“, – sakė jis.
„Tele2“ vadovas pastebėjo, kad paklausą įmonė nustatys iš apklausų rezultatų, taip pat 4G pritaikytų įrenginių pardavimo apimčių.