Lietuvos mados prekės ženklai šiemet parodoje dalyvauja itin gausiai – produkciją pristatys „Rožė“, „LouLu Et Tu“, „Spencer“, „InAvati“, „Introstyle“, „Vilniaus kailiai“, „Elva“, „Dizzy“, „KuRima“, „Audimas“, „Jonas Linen“, „O.S.T. Indigo“, „Atella Fashion“, „The Passenger“, „Baltic Fashion“, „Vilko kailiniai“ ir daugelis kitų.
Anot parodos rengėjų, Lietuvos mados pramonė sėkmingai juda nuo paslaugų teikimo užsienio gamintojams link savų prekinių ženklų. Šios tendencijos akcentu taps ketvirtadienio, spalio 17 dienos, vakare pirmą kartą rengiamas lietuviškų prekinių ženklų kolekcijų pristatymo vakaras „Baltijos mada. Lithuanian Brands to Globe“, kuriame savo kolekcijas pristatys 10 lietuviškų mados prekės ženklų kūrėjų.
Parodoje gausu ir užsienio dalyvių – bus įkurti Ispanijos, Portugalijos, Prancūzijos, Indijos paviljonai, tikimasi sulaukti kaimyninių šalių – Latvijos , Estijos, Lenkijos, Šiaurės šalių, Rusijos tekstilės bei drabužių importuotojų. Parodos rengėjai teigia, kad Lietuva tampa regioniniu tekstilės ir aprangos sektoriaus centru, o paroda – svarbiu tarptautiniu forumu, diktuojančiu kryptis tekstilės ir aprangos sektoriaus įmonėms.
Ketvirtadienį organizuojama tarptautinė tekstilės konferencija „Inovacinių gaminių kūrimo technologijos ir pritaikymai rinkos poreikiams“, spalio 18 dieną, penktadienį – tarptautinė mados konferencija „Mados verslo mados verslo kryptys ir tendencijos“, kuri bus unikali galimybė šalies aprangos ir tekstilės sektoriaus įmonėms Vilniuje gauti informaciją apie naujausias mados ir tekstilės pramonės tendencijas.