Kaip BNS sakė dviračių sistemos projekto vadovas Darius
Jasiukevičius, registruotų vartotojų skaičius ir pajamos, gautos
už nuomą, išankstinius planus viršijo maždaug dvigubai.
„Galima sakyti, kad lūkesčius visus pateisino, netgi gerąja
prasme viršijo - galvojome, kad bus kažkokių sugadinimų,
vagysčių, ir panašiai, tai tokių dalykų praktiškai visai nebuvo.
Vartotojų, kiek planavome pradžioje, vos ne dvigubai daugiau
prisiregistravo“, - BNS sakė D.Jasiukevičius.
Šios savaitės duomenimis, registruotų sistemos vartotojų
skaičius viršija 5 tūkstančius. Per 3 mėnesius, kai veikė
dviračių nuomos sistema, jais pasinaudota apie 104 tūkst. kartų.
D.Jasiukevičius nenorėjo atskleisti, kokias pajamas bendrovė
preliminariais duomenimis gavo iš nuomos, tačiau teigė, kad dėl
trumpo sezono jų buvo tikimasi gerokai mažesnių.
„JCDecaux“ dar nesuskaičiavo, kokias išlaidas patyrė, tačiau
rimtų sugadinimų dviračiai nepatyrė. Nė karto neteko iš
vartotojų už dingusius ar sugadintus dviračius nuskaičiuoti ir
užstato - 550 litų.
„Tokio atvejo, kad reikėtų išskaičiuoti užstatą, kad
dviratis būtų dingęs ar dėl vartotojo kaltės būtų reikėję
išskaičiuoti tą depozitą - nebuvo. Tai, kokias sąnaudas patys
patyrėme, dar nesame iki galo suskaičiavę, nes laukiame, kol
pasibaigs sezonas. Bet turėjome eksploatacinių išlaidų: būna, kad
kažkas sugenda ar padanga važiuojant praduriama. Buvo trys
sudaužyti stiklai terminaluose - toks smulkus chuliganizmas. Buvo
nulupta keletas skambučių, atšvaitų. Tokių smulkmenų, o rimto
kažko - nebuvo. Tos išlaidos nėra didelės“, - teigė
D.Jasiukevičius.
Spalio 15 dieną pasibaigiantis dviračių sezonas vėl prasidės
kitų metų balandžio 15 dieną.
Dviračių savitarnos sistemos sukūrimą inicijavo Vilniaus
miesto savivaldybė, ji buvo paskelbusi miesto reklamos plotų nuomos
konkursą. Už sistemos įrengimą ji atleido „JCDecaux“ nuo dalies
rinkliavų už šiuos plotus ir tokiu būdu investavo apie 7 mln.
litų. Iš viso į „Cyclocity“ sistemos įrengimą investuojama 22
mln. litų.
Sutartis su savivaldybe pasirašyta 15 metų.