Pasauliniame laimės reitinge lietuviai užima 71 vietą iš 156. Baltijos šalių kaimynai rikiuojasi žemesnėse pozicijose. Estai užima 72 vietą, o latviai – 88.
Aukštas darbuotojų laimės pojūtis bendrovėms yra naudingas ir kitose srityse. Laimingi darbuotojai yra labiau motyvuoti, aktyviau siekia pripažinimo darbe ir labiau stengiasi dėl savo tikslų.
Tyrimo metu taip pat atskleista, kad laimingesni žmonės rečiau serga ir savo darbe yra labiau produktyvūs. Jie taip pat geriau supranta ir apdoroja informaciją – tai reiškia, jie yra kūrybiškesni ir atviresni naujovėms.
„Pasaulinis tyrimas patvirtino mūsų įžvalgas, kad laimingi darbuotojai geriau aptarnauja klientus. Verslas turi labiau rūpintis savo darbuotojais, nes priešingu atveju gali sugadinti reputaciją ar prarasti potencialių pajamų ir lojalių klientų.
Taigi verslininkai turi savo dėmesį telkti ne tik į klientų lūkesčių patenkinimą, bet ir atsižvelgti į darbuotojų poreikius“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Tyrime naudojami 2010-2012 metų duomenys apie įvairių pasaulio valstybių gyventojų laimės pojūtį. Tyrimas baigtas 2013 m. rugsėjį.
„Galėtume užimti aukštesnę vietą nei 71-oji, jei prie to prisidėtų darbdaviai. Blogas klientų aptarnavimas plinta – jei kas nors buvo prastai aptarnautas, greičiausiai ir jis blogai elgsis su savo klientais. Raginame darbdavius investuoti į savo darbuotojų ir klientų gerą savijautą ir sutraukyti blogo aptarnavimo grandinę. Tuomet jų klientai liktų laimingesni, nes buvo tinkamai aptarnauti, ir bendras laimės lygis šalyje paaugtų“, – teigia „Bitės“ vadovas.