Verslas parduotas už maždaug 30 mln. eurų, rašoma bendrovės pranešime Oslo vertybinių popierių biržoje.
Visos įmonės pirmadienį buvo parduotos bendrovei „Media Holding“, kurią įsteigė „Eesti Meedia“ įmonių grupė, ir estų verslininkas Margusas Linnamae. „Eesti Meedia“ yra „Schibsted“ koncerno dalis nuo 1998 metų.
„Eesti Meedia“ priklausė „Schibsted“ 15 metų, nuo 1998-ųjų birželio. Mes didžiuojamės, kad mūsų koncerno sudėtyje „Eesti Meedia“ tapo brandžia, finansiškai stipria ir gerą strateginę poziciją užimančia Baltijos šalių žiniasklaidos priemonių grupe.
Rūpinantis nepertraukiama „Schibsted“ strategine evoliucija, mūsų pareiga yra stebėti, ar tikrai esame tinkamiausi mums priklausančių bendrovių savininkai. Džiaugiamės sutarę su vadovų komanda, kuri, mūsų žiniomis, pasižymi puikiu ilgalaikiu mąstymu“, – vertybinių popierių biržoje išplatintame pranešime cituojamas „Schibsted Media Group“ generalinis direktorius Rolvas Erikas Ryssdalas.
„Eesti Meedia“ yra Baltijos šalyse veikianti žiniasklaidos priemonių grupė, daugiausia veikianti Estijoje. Apie 70 proc. grupės pajamų generuoja „Kroonpress“ spaustuvė. Taip pat įmonei priklauso vienas iš svarbiausių Estijos dienraščių „Postimees“, radijo ir televizijos stotis, interneto portalai, žurnalai.
2012 metais įmonių grupė uždirbo 79 mln. eurų pelno.
Perleido verslą, kad galėtų akcininkams parodyti didesnį pelną
Primename, kad jau anksčiau „15min“ generalinis direktorius Tomas Balžekas teigė, kad galimas savininkų pasikeitimas iš esmės nieko nekeičia. Jis ir iki šiol buvo atskaitingas tiems patiems „Eesti Meedia“ vadovams. „Eesti Meedia“ jau kurį laiką valdo įsigyti norimas bendroves.
Taip pat tuomet T.Balžekas sakė, kad sandoriui pavykus „Eesti Meedia“ galės veikti labiau nepriklausomai, nes nebereikės savo veiksmų derinti su „Schibsted“.
Tuo metu pati „Schibsted“ koncentruojasi į didesnes rinkas, tokias, kaip Prancūzija, Malaizija, Brazilija, ir į klasifikuotos reklamos verslą.
„Schibsted“ yra vertybinių popierių biržoje listinguojama bendrovė, todėl jai svarbiausia patenkinti akcininkų lūkesčius, o mažose rinkose žiniasklaidos verslas didelio pelno gauna retai.