Pasak „Baltika Lietuva“ direktorės Viktorijos Krolytės, šiais metais „Baltika Group“ apyvartos augo visose Baltijos šalyse. Vartotojai palankiai įvertino atnaujintus prekių ženklus, naujos koncepcijos parduotuvių interjerus, išplėstus prekių asortimentus.
„Stengėmės kuo geriau ištirti klientų poreikius ir pagal tai formavome pasiūlą. Pavyzdžiui, išplėtėme drabužių darbui biure pasiūlą ir pirkėjai noriai į juos investavo. Pastebime ir tai, kad lietuviai tampa vis drąsesni. Pavyzdžiui, šio pavasario vasaros „Monton“ ir „Ivo Nikkolo“ kolekcijos buvo išskirtinai ryškios ir drąsios, bet tai lietuvių nebaugino“, - sako V.Krolytė.
Bendrovės atstovė pažymi, kad teigiamos įtakos rezultatams turėjo ir apsipirkti į Lietuvą atvykstantys kaimynai iš Rusijos ir Baltarusijos. Tai ypač juntama Vilniuje ir Klaipėdoje.
Šis pusmetis „Baltika Lietuva“ pagrindinei bendrovei „Baltika Group“ buvo sėkmingas visose rinkose. Įmonė uždirbo 21 tūkst. eurų pelno, kai 2012-ųjų pirmąjį pusmetį patyrė 492 tūkst. eurų nuostolį. 2013 m. antrąjį ketvirtį grynasis įmonės pelnas siekė 624 tūkst. eurų, o tai yra 9 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.