Šiuo gegužės 16 d. priimtu įstatymu parlamentarai siekė sudaryti palankesnes sąlygas reklamos verslui plėtoti.
Įstatyme tiksliau apibrėžta Reklamos įstatymo nuostatų įgyvendinimo priežiūrą atliekančių institucijų kompetencija, nustatyta efektyvesnė ir operatyvesnė reklamos naudojimo pažeidimų nagrinėjimo tvarka.
Įstatymu skatinama reklamos savitvarka, sugriežtinta atsakomybė už įstatyme nustatytų reikalavimų pažeidimus.
Gegužės 16 d. už naują Reklamos įstatymą balsavo 84 parlamentarai, 6 susilaikė, primena ELTA.
Su naujuoju Reklamos įstatymu Seimas suderino Administracinių teisės pažeidimų kodekso ir Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatas. Šie dokumentai įsigaliojo irgi šių metų rugpjūčio 1 d.