Pirmą kartą su „Iki“ bendradarbiausianti agentūra rūpinsis pagrindinių bendrovės kampanijų kūrybiniais sprendimais.
Pasak „Iki“ vykdomojo direktoriaus Dariaus Malakausko, pagrindinis kriterijus atsirenkant agentūrą buvo sutampantis abiejų šalių požiūris į tai, kokiu keliu šiuo metu turi eiti „Iki“.
„Pasirinkome bendrovę, kurios pasiūlyti kūrybiniai sprendimai atitiko šiandieninius „Iki“ poreikius“, - sakė. D. Malakauskas.
Konkursinius pasiūlymus buvo pateikusios penkios šalies kūrybos agentūros. Iki šiol trejus metus „Iki“ dirbo su kūrybos agentūra „New“.
„Milk“ padeda kurti prekės ženklų vertę „Kalnapiliui“, „Ergo“, „Nordea“, „Teo“, „Armilai“, Lietuvos tautiniam olimpiniam komitetui, „Čili picai“, „Kauno grūdų“ grupei, „Ikea“, „Italianai“ ir „Radiocentrui“.