Išparduotuvių centro valdytojų duomenimis, daugiausia - net 48 proc. - didėjo sporto prekių pardavimas, drabužių parduota 28 proc., o avalynės 8 proc. daugiau nei 2012 m. pirmąjį pusmetį.
„Parkas Outlet“ direktorė Vida Minkštimienė sparčiai augusią apyvartą sieja su keliomis svarbiausiomis priežastimis: šį pusmetį duris atvėrė naujos žinomų prekės ženklų išparduotuvės, be to, padidėjo nuolatinių klientų srautas.
„Pritraukėme ir pirkėjų iš Baltarusijos, kurių vidutinis prekių krepšelis gerokai didesnis nei vietos gyventojų“, - sako ji.
Pasak V. Minkštimienės, išaugęs pirkėjų iš Baltarusijos skaičius šių metų pirmą pusmetį atnešė 64 proc. daugiau pajamų nei tuo pačiu laikotarpiu 2012 m.
„Parkas Outlet“ yra pirmasis Lietuvoje ir Baltijos šalyse prekybos centras, suformuotas pagal Vakarų Europoje paplitusią išparduotuvių koncepciją. Tokiuose centruose prekiaujama garsių prekės ženklų prekėmis 30-70 proc. pigiau nei pagrindinėse jų parduotuvėse.