Laukiant ypatingų svečių LSA prieigose ir viduje dirbo ne tik apsaugos darbuotojai, bet ir kariai su šunimis.
Naujoji LSA, rekonstravus buvusios Patrulinės tarnybos pastatą, buvo baigta įrengti birželį. Liepos 3-iąją joje jau priimti pirmieji svečiai. Darbai užtruko keturis mėnesius, svarbiems asmenims priimti skirtos erdvės atsiėjo 3 mln. litų.
Šitaip oro uostas pasiruošė nuo liepos 1-osios prasidėjusiam pirmininkavimui ES Tarybai.
Senojoje LSA telpa iki 50 žmonių, naujojoje – 50-60. Senojoje salėje per metus iki šiol buvo priimama apie 600-700 svečių. Artimiausią pusmetį rengiamasi pasitikti kelis tūkstančius labai svarbių asmenų.
„Senojoje salėje nebegalėtume aptarnauti visų svečių, kurie lankys Lietuvą šį pusmetį. Ypač lapkričio mėnesį bus daug renginių, į kuriuos atvyks didelės delegacijos“, - kalbėjo LSA salės vadovė Aušra Zlatkuvienė.
Maždaug 400 kvadratinių metrų ploto pastate įrengta Aviacijos saugumo patikros zona, muitinės ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos bei bagažo saugojimo patalpos, svečiams įrengtos 3 salės, tinkamos darbui ir susitikimams, taip pat įrengtas baras, virtuvė.
Salei įrengti buvo naudojami ir tautodailės motyvai, kad svečiai galėtų pajusti atskridę būtent į Lietuvą. Vienoje iš salės erdvių stovi dvi sofos, kurių apmušalai išausti tautiniais motyvais.
Antrojoje, vadinamojoje prezidentinėje, salėje – klasikiniai šviesūs baldai, trečiojoje – šiuolaikinio dizaino krėslai ir kėdės.
Kelis kartus buvo keičiami planai, kaip turėtų atrodyti trečioji salė. Iš pradžių ketinta ją įrengti klasikinę, vėliau nuspręsta, kad derėtų rinkti laisvesnį, modernesnį variantą.
A. Zlatkuvienė sakė bent jau kol kas iš oficialių delegacijų sulaukianti pagyrimų naujajai LSA.
Naujojoje LSA salėje vienu metu galima aptarnauti ir Šengeno, ir ne Šengeno šalių keleivius.
Oro uosto LSA salės statybos projektas didžiąja dalimi buvo finansuojamas iš valstybės biudžeto ir kainavo 3,016 mln. litų. Šių statybų rangovas - Panevėžio statybos trestas, salės projektą parengė ir interjerą sukūrė bendrovė „Archidelta“.