Oro vežėjo pažymėjimą „Air Lituanica“ planavo gauti dar prieš mėnesį, tačiau žinios apie svarbų dokumentą bendrovė sulaukė tik šios savaitės trečiadienį. Civilinės aviacijos administracija (CAA), išduodanti šį dokumentą, vertino įmonės finansinį ir techninį pasirengimą. Tikrintojai neturėjo aviacijos naujokei neturėjo priekaištų dėl finansinio pasirengimo, kliuvo iš Estijos oro bendrovės „Estonian Air“ nuomojamo orlaivio registravimo reikalai.
„Air Lituanica“ gavo oro vežėjo pažymėjimą. Teikiant tokius dokumentus visuomet yra išlygų, tačiau dabar oro bendrovė gali ir nuomotis, ir kitiems nuomoti savo lėktuvą. Stinga tik licencijos“, - aiškino CAA vadovas Kęstutis Auryla.
Kad gautų antrąjį dokumentą, „Air Lituanica“ turi pateikti paraišką, o Licencijavimo komisija, kurią sudaro ir CAA, ir Susisiekimo ministerijos atstovai, ją apsvarstyti.
Pasak K. Aurylos, licencija, jei viskas klostosi sklandžiai, išduodama ir per vieną dieną. Tarkim, taip buvo oro bendrovės „Star1 Airlines“ atveju.
„Juk „Air Lituanica“ istorija kol kas nulinė. Finansinė veikla nebuvo vykdoma, įmonė tik pernai įsteigta. Rūpesčių ir mums, ir oro bendrovėms atsiranda tik tada, kai ji jau dirba“, - sakė K. Auryla.
„Air Lituanica“ iš „Estonian Air“ išsinuomojo orlaivį „Embraer 175“, dar vieną tokį pat orlaivį ji išsinuomos iš gamintojo.
Nuo birželio 30 dienos „Air Lituanica“ skraidins iš Vilniaus į Briuselį. Skrydžiai bus vykdomi kiekvieną dieną – išvykimas iš Vilniaus 18 val. 30 min., išvykimas iš Briuselio – 20 val. 35 min. Kelionė į vieną pusę truks 2 val. 20 min.
Nuo liepos 8 dienos „Air Lituanica“ organizuos kasdienius skrydžius į Amsterdamą. Lėktuvas kils iš Vilniaus kiekvieną rytą 6 val. 25 min., iš Amsterdamo į Vilnių – 10 val. Kelionės trukmė – 2 val. 15 min.
Nuo rugpjūčio 5 dienos „Air Lituanica“ pradės skrydžius iš Vilniaus į Berlyną. Pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais „Air Lituanica“ lėktuvas iš Vilniaus kils 13 val. 55 min., iš Berlyno – 15 val. 10 min. Skrydis truks 1,5 val.