„Šiemet konkurse buvo stipri konkurencija, nes jame dalyvavo daug išskirtinių dizaino eksponatų, tarp kurių buvo ne vienas pasaulinio garso dizainerių darbas“, – sako „Domus galerijos“ rinkodaros vadovė Agnė Brūzgė.
Jos teigimu, konkursui pateiktų darbų gausa ir įvairovė, drąsūs sprendimai ir nepriekaištinga kokybė rodo, kad garsių interjero ir baldų prekės ženklų atstovai Lietuvoje vis drąsiau formuoja savo kolekcijas, pristatomas šalyje. Tam įtakos turi tiek gerėjanti ekonomikos padėtis, tiek didėjantis publikos domėjimasis interjero dizainu ir geresnis šios srities išmanymas.
Tarp konkurso nugalėtojų ekspertų kategorijoje taip pat pateko publikos favoritai – kiliminės plytelės „Scale Living“ ir legendinio dizainerio Philippe Starcko vandens maišytuvų kolekcija „Axor Stark Organic“, kuri pasižymi ne vien drąsiomis formomis, bet ir vandens ekonomija. Publika savo palankumą papildomai skyrė parketlenčių kolekcijai „Variano“ ir „Villeroy & Boch“ vonios kambario įrangos ir priedų kolekcijai „Joyce“.
„Rengdami šį konkursą siekiame prisidėti prie dizaino populiarinimo Lietuvoje ir padėti žmonėms atrasti išskirtinės kokybės ir estetikos gaminius, kurie sukurti tausojant mus supančią aplinką“, – sako A. Brūzgė. Iš viso konkursui buvo atrinkti 27 objektai, tarp kurių pateko tokių dizaino pasaulyje pripažintų kūrėjų ir prekės ženklų, kaip Arne Jacobsen, Philippe Starck, „Issey Miyake + Reality Lab“, „Pamio Design“, Christian Lacroix, „Designers Guild“ ir daug kitų, darbai.