Didžiausias verslumą skatinantis konkursas Vakarų Lietuvoje surengtas jau ketvirtąjį kartą.
Baigiamajame renginyje Klaipėdos universiteto Mokslo ir technologijų parke susirungė į finalą patekusios geriausios komandos.
Viena iš esminių užduočių, kuri padėjo išsiaiškinti, kurios komandos vertos varžytis dėl laimėtojo titulo – rasti sprendimą neišgalvotoje situacijoje remiantis Harvardo Universiteto metodologijos principais. Problemines situacijas studentams pateikė būrys įmonių, kurios prisijungė prie šio verslumo renginio.
Su studentais bendradarbiavo UAB „Terekas“, prekybos centras BIG, dienraštis „Klaipėda“, UAB „Kretagra“, viešbučių tinklas „Amberton“, UAB „Omnitel“, kaip socialinis partneris projekte dalyvavo rankinio klubas „Dragūnas“.
Komandos dalyvavo seminaruose, mokymuose ir konsultacijose, per kurias studentai kūrė detalią galimybių studiją.
Nugalėtojus rinko speciali komisija: konkurso mecenato bendrovės „Philip Morris Baltic“ atstovė - Apskaitos ir ataskaitų skyriaus vadovė Baltijos šalims Asta Rozenbergaitė, darbo paieškos, karjeros ir verslumo portalo „Manager.LT“ vadovas, Klaipėdos miesto savivaldybės Smulkaus ir vidutinio verslo tarybos pirmininkas, Klaipėdos apskrities darbdavių asociacijos vadovas Aras Mileška, konsultacinės įmonės „Grand Partners“ direktorė, asociacijos „Mano miestas Klaipėda“ valdybos narė Goda Aženeckaitė-Petravičienė, Lietuvos verslo Kolegijos rinkodaros ir plėtros skyriaus vadovė Laura Žarnauskaitė bei visų konkurse dalyvaujančių įmonių atstovai.
Pirmoji vieta ir 2 tūkst. litų prizas atiteko Klaipėdos universiteto komandai „Ekonomistų klubas“, antroji ir 1,5 tūkst. litų – jungtinei komandai „Green Man Club“, trečioji ir 1 tūkst. litų – taip pat jungtinei komandai „Žalias protas“.
Konkurse dalyvavo studentai iš Klaipėdos universiteto – Socialinių mokslų fakulteto, LCC Tarptautinio universiteto, Klaipėdos Valstybinės Kolegijos, Klaipėdos verslo aukštosios mokyklos, Socialinių mokslų kolegijos, Lietuvos verslo kolegijos ir Žemaitijos kolegijos.
„Labai svarbu, jog studentai šiame konkurse įgyja praktinės patirties, o užmegzti naudingi verslo ryšiai gali atverti tolimesnes perspektyvas įgyvendinti verslo idėjas ar įsilieti į sėkmingos įmonės bendruomenę. Konkursas gali tapti geru tramplinu siekiant karjeros aukštumų“, - sakė konkurso organizatorės asociacijos „Mano miestas Klaipėda“ prezidentas Tadas Šatkauskas.