„Natūralu, kad jiems teks daugiau reklamos“, - BNS sakė
V. Oržekauskas.
Jis pastebėjo, kad minėti komerciniai televizijos kanalai
aktyviai palaikė pasiūlymą drausti reklamą visuomeninio
transliuotojo kanaluose.
Anot V. Oržekausko, toks sprendimas sumažins konkurenciją ir
turėtų siųsti neigiamą žinią reklamos užsakovams - didžiausi
reklamos pardavėjai - TV3 bei LNK - įgis daugiau svertų didinti
kainas.
LRT televizija, pastebėjo reklamos planavimo agentūros vadovas,
pastaruoju metu savo siūlomu turiniu pritraukdavo palyginti didelę
auditoriją ir atitinkamai nemažą reklamos pyrago dalį.
Analitikai yra pastebėję, kad visuomeninis kanalas yra daugiau
didmiesčių, o vertinant pagal pajamas - aukštesnes pajamas
gaunančių žmonių televizija. Televizija savo ruožtu atsiriekia
didžiausią bendros reklamos rinkos dalį.
Vyriausybės pasitarime pirmadienį bus svarstomos Lietuvos
nacionalinio radijo ir televizijos įstatymo pataisos, kuriomis
numatoma drausti reklamą Lietuvos nacionaliniame radijuje ir
televizijoje ir nustatyti 0,6 proc. dydžio finansavimą iš
nacionalinio biudžeto.
Vyriausybės nutarimo projektą teikianti Kultūros ministerija
siūlo pataisoms iš esmės pritarti, BNS žiniomis, pataisoms
nepritaria Finansų ministerija.
Šiuo metu LRT reklama draudžiama tik valstybės paskelbtomis
gedulo dienomis, transliuojant valstybinės reikšmės renginius bei
vaikams skirtose programose.