Užsuka iš smalsumo
Sandrą pakalbinu meilės dienos popietę. Dvejus metus parduotuvėje dirbanti moteris tikino, kad vasario mėnuo jai – antros Kalėdos. Būtent šv. Valentino diena, vestuvių mėnesiu tituluojamas rugpjūtis ir didžiosios metų šventės gruodį erotinių prekių pardavėjams – tikras darbymetis.
Sostinės centre įsikūrusi parduotuvė pritemdyta, visas interjeras čia – ryškiai raudonos spalvos. Šv. Valentino dienos popietę, kai užeinu, čia tuščia. „Žmonės čia niekad nesigrūda ir nesistumdo eilėse, ne visi drįsta užeiti“, – paaiškina konsultantė. Ji prideda, kad nemažai smalsuolių erotinių prekių įsigyja internetu.
Žmonės dažniausiai užsuka norėdami paįvairinti savo seksualinį gyvenimą ir tiksliai nežino, ko nori. Kaip pasakoja Sandra, nuolat užsukančių klientų ir tų, kurie parduotuvės duris praveria pirmą sykį iš smalsumo, poreikiai labai skiriasi. „Nuolatinių klientų nedaug, bet jie nepalyginamai drąsesni“, – atskleidžia moteris.
Populiariausi – vibratoriai
Meilės dieną į parduotuvę dažniausiai vilniečiai užsuka vieni. „Norėdami nustebint ieško dovanos antrajai pusei“, – pasakoja Sandra. Anot jos, įprastomis, ne švenčių, dienomis bent pusė klientų yra poros.
Pardavėja Sandra pasakoja, kad lietuvių skonis nesikeičia jau kurį laiką ir populiariausios prekės išlieka tos pačios. „Vibratoriai ir vibro žiedai, žodžiu, viskas, kas vibruoja“, – pasakojo konsultantė.
Klientų amžiaus vidurkis 25-30 metų. „Bet ateina ir 70-mečių“, – neslėpė pardavėja, nors kokias konkrečiai prekes jie perka, neatskleidė.