Šie kasmetiniai apdovanojimai, kuriuos įsteigė Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija, atitenka kompanijoms, gaminančioms eksporto gaminius, teikiančioms eksporto paslaugas ir skatinančioms lietuviškų prekių bei paslaugų pardavimą užsienyje.
Už 187 milijonus litų produkcijos pernai pardavę „Klaipėdos baldai” eksportavo net 93 proc. savo gaminių.
Be tradicinių Vakarų Europos ir Šiaurės Amerikos valstybių, Klaipėdos baldininkų verslo gijos pernai nusidriekė į naujas rinkas Azijos šalyse – Honkongą, Katarą, Taivaną. Daugiau nei 100 proc. išaugo eksportas į Kiniją ir Japoniją.
„Gaminių kokybė nulemia įmonės rezultatus itin konkurencingoje baldų gamybos rinkoje. Mūsų pagrindinis pirkėjas – Švedijos koncernas „Ikea” – pernai „Klaipėdos baldų” kokybės pažangą įvertino kaip didžiausią mūsų gaminamų faneruotų baldų segmente.
Investicijos į technologinę pažangą leido ne tik žengti į naujas rinkas, bet ir pratęsti sutartis su didžiausiais užsakovais”, – sakė „Klaipėdos baldų” direktorius Ramūnas Marozas.
„Klaipėdos baldų” produkcija šiandien eksportuojama į 4 žemynus. Pagrindinės rinkos – Jungtinės Amerikos Valstijos, Prancūzija, Ispanija, Italija, Kanada ir Kinija.
„Pernai itin sparčiai augo eksportas į Azijos šalis – Kiniją, Japoniją, taip pat Saudo Arabiją, Jungtinius Arabų Emyratus.
Daugiau nei 60 proc. padidėjo eksportas į Australiją”, – pasakojo R. Marozas.
Į beveik 40 valstybių gaminius eksportuojanti bendrovė pernai įmonėje įdiegė naują nuotolinio nuskaitymo prekių žymėjimo sistemą. Ji leidžia itin tiksliai valdyti prekių, siunčiamų į 180 skirtingų parduotuvių bei sandėlių visame pasaulyje, pristatymo procesus.
Įmonėje 2012 metais buvo pradėtos naudoti palengvintos medžio plokštės.
Tai leidžia lengviau transportuoti įmonės gaminius, o kartu mažinti sąnaudas, taip pat poveikį gamtai.
„Praėjusiais metais įgyvendintos technologinės inovacijos sustiprino įmonės konkurencinį pranašumą, todėl galime siekti dar efektyvesnės veiklos”, – aiškino bendrovės „Klaipėdos baldai” direktorius R. Marozas.