„Klasikinės draudimo paslaugas teikiančios įmonės stengiasi kuo
greičiau ir kuo mažesnėmis sąnaudomis sureguliuoti klientų patirtą
žalą, tuo tarpu Indėlių draudimo fondas ginčais teismuose stengiasi
atidėti draudimo išmokos mokėjimą“, - sakė Investuotojų asociacijos
valdybos narys Tomas Pilipavičius.
Pasak jo, Investuotojų asociacija, kurios narys siekia draudimo
išmokos už turėtą indėlio sertifikatą, kuris turėjo būti išpirktas
iki 2011 metų lapkričio 24 dienos, sulaukė ne vieno kliento
kreipimosi pagalbos. „Kai kurie „Snoro“ bankrotu nusivylę žmonės
jau buvo nuleidę rankas. Kviečiame vienytis ir teisybės ieškoti
kartu“, - sakė T. Pilipavičius.
„Snoras“, kuriam šiuo metu atstovauja bankroto
administratorius, jo klientams palankaus Vilniaus apygardos teismo
sprendimo neapskundė.
2012 metų gruodžio viduryje teismas nutarė, kad sertifikato,
kurio išpirkimo data yra ankstesnė nei įvyko draudiminis įvykis,
savininkas yra prilygintinas indėlininkui, todėl turi teisę į
draudimo išmoką. Lietuvos bankas nemokaus „Snoro“ veiklos licenciją
atšaukė 2011 metų lapkričio 24 dieną. Pagal Indėlių draudimo
įstatymą, šią dieną įvyko draudiminis įvykis. Indėlių ir
investicijų draudimas draudžia visų bankų klientų indėlius, ne
didesnius kaip 100 tūkst. eurų.