Akcija: gausus sniegas sugrąžins pusę pinigų už pirkinius

2012 m. gruodžio 13 d. 09:41
Miglė Aurelytė
Jei Trys Karaliai atneš gausų sniegą, pusė pinigų už įsigytą „Samsung” techniką grįš į kišenę pirkėjams. Tokį duotą pažadą ištesės naujausias prekybos buities technika ir elektronika tinklas „Technorama”.
Daugiau nuotraukų (1)
Kad 50 procentų „Technoramos” parduotuvėse už „Samsung” techniką nuo gruodžio 12-osios iki gruodžio 25 dienos išleistų pinigų sugrįžtų, reikia, kad per Tris karalius, sausio 6-ąją, Lietuvoje iškristų 20 mm kritulių.
Tokia sąlyga ne iš piršto laužta. Pagal meteorologų statistiką, 2003 metų žiemą vien Vilniuje buvo iškritę 31 mm sniego, o 2001 metais Telšiuose – 25,4 mm. Remiantis tokiais duomenimis, tikimybė, kad Trys Karaliai atkeliaus per pusnis – gana didelė.
Lietuvoje dar neįprastos tokios akcijos. Tačiau tai ne pirma, kurią vykdo Vilniuje ir Kaune šį savaitgalį naujas parduotuves atidarantis tinklas „Technorama”. Jis pirkėjams jau anksčiau siūlė išmėginti laimę ir krepšinio čempionato, ir olimpiados medalių, ir kūdikių akcijose.
Akciją apdraudė
Jei sausio 6-ąją Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos bent vienoje Lietuvos vietoje užfiksuos ne mažiau kaip 20 mm kritulių, visi „Technoramos” pirkėjai, iki sausio 22 dienos pateikę technikos įsigijimo dokumentus, atgaus pusę sumokėtų pinigų.
„Sniego turime jau dabar, tad labai tikėtina, kad per Trijų karalių šventę, sausio 6-ąją, prisnigs dar daugiau.
Mes esame pasiruošę išmokėti visiems, iki Kalėdų pirkusiems „Samsung” prekes, pusę pirkinių vertės grynaisiais arba į banko korteles”, – žadėjo vienas netrukus 8 parduotuves valdysiančio tinklo „Technorama” savininkų Mindaugas Skalandžiūnas.
Šią akciją „Technorama” yra apdraudusi. Buitinės technikos tinklas nebe pirmą kartą bendradarbiauja su netradicinį draudimą pasiūliusia bendrove „Colemont draudimo brokeris”, kuri atstovauja specializuotai Didžiosios Britanijos draudimo kompanijai „Lloyds of London”.
Skaičiavo naujagimius
Prekybininkų rengiamos akcijos, kurioms galioja draudimo garantija, populiarios Vakarų Europoje, taip pat Jungtinėse Amerikos Valstijose. Lietuvoje tai dar naujovė.
Prekybos tinklą „Technorama” valdanti bendrovė „Topo technika” jau triskart rengė panašias akcijas, kurios buvo apdraustos.
Šią vasarą tinklas žadėjo, kad, Lietuvos sportininkams laimėjus bent du aukso medalius, už pirktus „Samsung” televizorius bus grąžinta net 50 proc. sumos. Lietuvos rinktinei laimėjus 2 aukso medalius, klientai susigrąžino apie 400 tūkstančių litų.
Pirkėjų dėmesio sulaukė ir naujagimių akcija. Tuomet prekybininkai pažadėjo, kad jei per dvi Velykų dienas Klaipėdoje, Kretingoje ir Šilutėje gims daugiau nei 30 vaikų, už įsigytus „Samsung” televizorius tinklas grąžins pusę pirkinio sumos.
Pirmąją tokio pobūdžio sėkmingą akciją bendrovė „Topo technika” kartu su draudimo bendrove surengė prieš dvejus metus, kai Turkijoje vyko pasaulio vyrų krepšinio čempionatas. Tuomet 6 parduotuvių pirkėjams buvo grąžinta 50 proc. „Samsung” televizorių vertės.
„Iš trijų akcijų dvi buvo vykusios. Tik pajūryje negimė tiek vaikų, kiek buvo apibrėžta akcijos sąlygose.
Mes labai džiaugiamės, jei mūsų klientams pasiseka ir jie susigrąžina dalį sumokėtų pinigų. Tad kone meldžiamės ir kad prisnigtų, ir kad vaikų gimtų”, – kalbėjo M.Skalandžiūnas.
Kadangi tokios akcijos būna apdraustos, prekybininkų uždarbis nesumažėja.
Nerealių akcijų nesiūlys
„Mes jau daug metų dirbame buitinės technikos ir elektronikos prekybos srityje. Tad ieškome netradicinių sprendimų, kuriuos galėtume pasiūlyti savo pirkėjams. Juolab dalis jų – azartiški žmonės.
O ir mūsų pasiūlymas – juk ne 5 procentų nuolaida, o galimybė sutaupyti 50 procentų sumos”, – aiškino „Technoramos” vadovas.
Jis neslepia, kad ir pats iš pradžių kiek atsargiai žiūrėdavo į draudikų pasiūlymus. Tačiau kai du jų pasiūlymai, kurių „Topo technika” atsisakė, pasiteisino, noras netradiciniu būdu traukti pirkėjus išaugo.
„Pernai sausio pirmomis dienomis mums siūlė rengti akciją, kad snigs. Sudvejojome. Paskui siūlė rengti akciją, kad gegužės pradžioje snigs. Pamaniau, kad taip negali būti. Bet abiem atvejais snigo”, – pasakojo M.Skalandžiūnas.
Jis pabrėžė, kad nerealių sąlygų savo pirkėjams neketina siūlyti: „Tarkime, tikrai nesakysime, kad sausio 6-ąją danguje nusidrieks vaivorykštė.”
Po pirmųjų tokių akcijų „Technorama” sulaukė daug pirkėjų atsiliepimų.
„Sulaukėme ir pagarbos – iš tų, kurie pasinaudojo tokia akcija, ir apmaudo – iš tų, kurie nepasinaudojo”, – sakė tinklo vadovas.
Naujovė dar tik prigyja
„Lietuvoje tokios akcijos retos. „Technorama” – pirmasis mūsų klientas, kuris nutarė pasiūlyti šitokią akciją savo pirkėjams.
O kiti prekybininkai žiūri dar atsargiai”, – kalbėjo draudimo bendrovės „Colemont draudimo brokeris” vadovas Giedrius Čiurinskas.
Užsienyje panašias akcijas dažnai rengia juvelyrikos, elektronikos prekių pardavėjai. Iš to turi naudos ir prekybininkai – didėja pardavimas, ir pirkėjai – nutikus draudžiamajam įvykiui jie padengia dalį savo išlaidų.
„Draudžiamasis įvykis – tai tik fantazijos dalykas”, – sakė G.Čiurinskas.
Akcijos sąlyga gali tapti ir Rūtos Meilutytės pasiektas pasaulio rekordas, ir susidaręs tam tikras ledo storis.
Dažniausiai draudžiamaisiais įvykiais tampa sporto renginiai, oro sąlygos ir loterijos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.