Bendrovės konsultanto Jono Simučio teigimu, sprendimas investuoti priimtas, siekiant patenkinti išaugusius vartotojų poreikius, konkuruoti su senas sviesto gamybos tradicijas turinčiais Vakarų Europos gamintojais ir gaminti aukščiausios kokybės bei maistinės vertės sviestą.
„Investavome į naują sviesto gamybos įrangą ir technologiją, kuri yra vienintelė visose trijose Baltijos šalyse. Moderniausia gamybos linija pagamintas sviestas atitinka visus aukščiausius pasaulinius reikalavimus“, - sakė jis ir pridūrė, kad ta pačia modernia linija „Pieno žvaigždės“ gamina sviestą su prekės ženklais „Dvaro“, „Auksinis“, „Smetoniškas“, „Vasara“.
Ilgametis sviesto specialistas pataria, kad, norint tepti ant duonos, išimtą iš šaldytuvo sviestą reikia trumpam palaikyti kambario temperatūroje - tuomet jis paskleidžia skanų šviežio sviesto aromatą. J. Simutis įspėja, kad šaldiklyje palaikytas sviestas sukietėja bei praranda savo geriausias savybes.
Pagal patvirtintą investicijų planą „Pieno žvaigždės“ šiais metais investicijoms numato skirti daugiau kaip 43 mln. litų. Vien per pastaruosius 10 metų bendrovės investicijos į gamybos plėtrą, modernizavimą ir gaminių kokybę sudarė beveik 400 mln. litų.
„Pieno žvaigždžių“ produkcija (įmonės filialuose gaminama daugiau kaip 500 pavadinimų gaminių) parduodama Lietuvos ir užsienio šalių rinkose, o daugiausia produktų eksportuojama į Rusiją ir Europos Sąjungą.
Pagal 2011 m. gautas pajamas „Pieno žvaigždės“ buvo didžiausia pieno perdirbimo bendrovė Baltijos šalyse. Praėjusiais metais bendrovės produkcijos parduota už 700,924 mln. litų - 13 proc. daugiau nei 2010 m.
Praėjusių metų pabaigoje bendrovėje dirbo apie 2 tūkst. darbuotojų.