Tačiau patikimos informacijos ten mažai, o paieškos sistemos laukelyje įvedus, pavyzdžiui, „nemaloni hemorojaus diagnozė“, dažniausiai būsite nukreiptas į vadinamuosius „mamyčių“ forumus. 30-metis Laurynas Mažuolis čia įžvelgė neužpildytą verslo nišą ir sukūrė verslo planą – elektroninę sistemą fiziologinėms problemoms spręsti NeGeda.lt.
Startuolio idėja padėti žmonėms gėdingas problemas spręsti internetu bendrovės „Inlinen“ organizuotame projekte „Smart start“ buvo pripažinta viena iš geriausių. Kartu su dar keturiais projektais Lauryno verslo planas antradienio popietę apdovanotas 10 tūkst. litų paskatinamuoju prizu verslo pradžiai.
Versle - ne naujokas
Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklą baigęs Laurynas versle jau ne naujokas – 30-metis vaikinas beveik metus dirba savo įmonėje – internete prekiauja produktais, padedančiais kovoti su kūno prakaitavimu.
„Iš pirmo žvilgsnio, gali atrodyti, kad žmonės apie prakaitavimą žino pakankamai, o rinka visokių „reksonų“ ir „adidasų“ perpildyta. Bet rasti rimtesnės informacijos, kodėl kartais tenka raudonuoti dėl staiga išpylusio karščio, arba nusipirkti tikrai nuo to apsaugančią priemonę beveik neįmanoma – visi juk žinome, kad „leidi spyd stikai“ 48 valandas neveikia, kaip mums kartojama reklamose“, – portalui lrytas.lt pasakojo verslininkas.
Verslo idėją NeGeda.lt Laurynui padiktavo patys žmonės. „Supratau, kad prakaitavimas anaiptol ne vienintelė nemaloni žmones kankinanti problema, jų yra kur kas daugiau“, – tęsė Laurynas.
Artimiausias vaikino planas – sukurti portalą, kuris teiktų ne tik informacijos apie, pavyzdžiui, vis labiau ant kūno ryškėjančią celiulito „žievelę“, bet ir pasitarti realiu laiku su konsultantu ar bet kada parašyti jam laišką, pasidalinti patirtimi diskusijų forume ar įsigyti „apelsino raukšles“ naikinantį kremą.
Kokybės garantas – galimybė grąžinti
Kad portalas netaps tik dar viena eiline parduotuve internete, siūlančia stebuklus darančius preparatus, užtikrins galimybė grąžinti prekę ir atsiimti pinigus – ir ne tik tada, kai atnešite neatidarytą buteliuką, bet ir pustuštį.
Tokią galimybę Lauryno klientai turėjo nuo pat verslo pradžios. Lietuviai, pasirodo, proga atgauti pinigus ir taip sutaupyti visai nepiktnaudžiauja. „Taip elgiasi tik koks vienas procentas visų klientų“, – atskleidė verslininkas.
Vaikinas pasakoja, kad verslą visada grindė sąžiningumu ir aklai pasipelnyti bet kokia kaina niekad nesiekė. „Jei produktas veikia, žmogus pats ateis antrą kartą, – paprastą savo sėkmės formulę kartojo verslininkas. – Nenorime apgaudinėti siūlydami pigias nekokybiškas prekes, darančias stebuklus, kaip daug kas daro.“
Gėdijasi ne tik lietuviai
Laurynas sako, kad jaustis nejaukiai kalbant, tarkime, apie intymių vietų bėrimus, - nieko gėdingo. Taip nepatogintis anaiptol nėra būdinga tik lietuviams: „Tokios temos gėdingos visiems, nepriklausomai nuo tautybės.“
Anonimiškumo neišvengsite patarimo kreipdamiesi į artimuosius, draugus ar gydytoją, bet užduoti klausimą internete ir likti neatpažintam - labai paprasta.
Tiesa, „nepatogius“ sutrikimus padėsiantis įveikti informacinis portalas profesionalaus mediko tikrai nepakeis. NeGeda.lt suteiks informacijos, galimybę pasitarti su konsultantu, jis padės išsirinkti tinkamiausią produktą, bet ligos atveju žmogus bus nukreipiamas į kliniką“, – apie gegužės mėnesį startuosiantį projektą baigė pasakoti verslininkas.