„Nors pokalbių įkainiai toliau mažėjo abejose šalyse, grupės pajamos augo dėl didėjusių pajamų Latvijoje ir stabilaus jų šaltinio Lietuvoje. Matome, kad mesdami iššūkį kitiems rinkos dalyviams ir skirdami didelį dėmesį klientams pasiekiame gerus rezultatus, o tai teigiamai atsiliepia ir „Bitės“ klientams, ir darbuotojams“, – sakė „Bitės Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
„Bitė Lietuva“ pajamos per trečiąjį ketvirtį išliko stabilios ir siekė 124,1 mln. litų arba vienu procentu mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Bendrovės EBITDA siekė 38,9 mln. litų, o EBITDA marža sudarė 31,4 procento. Šių metų rugsėjo pabaigoje „Bitė“ Lietuvoje turėjo daugiau nei 1 mln. 54 tūkst. vartotojų.
Per trečiąjį šių metų ketvirtį „Bitė Latvija“ pajamos, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 21,7 proc. iki 56,2 mln. litų. Bendrovės EBITDA augo 34,4 proc. iki 10,4 mln. litų lyginant su praėjusiais metais. Tuo tarpu „Bitės Latvija“ vartotojų skaičius ūgtelėjo 21,9 proc. iki daugiau nei 466 tūkstančių vartotojų.