Mylimiausi prekių ženklai buvo renkami pagal „DDB Worldwide“ metodologiją DDB agentūrų Baltijos šalyse užsakymu, tyrimą atliko tyrimų bendrovė „GfK Custom Research Baltic“.
Pagrindinis Baltijos šalių mylimiausių prekės ženklų rinkimų tikslas – skatinti vietinių prekės ženklų integraciją Baltijos regione. Siekiant nustatyti mylimiausius prekės ženklus, š. m. liepos mėnesį apklausta virš 3 tūkst. 15-74 metų Baltijos regiono gyventojų.
„Didžiuojamės, kad prekės ženklas įvertintas kaip gerai žinomas visuomenėje ir mūsų bendrovė, nepaisant intensyvios konkurencijos Baltijos regiono draudimo sektoriuje, pripažinta mylimiausiu draudimo bendrovės prekiniu ženklu Baltijos šalyse.”, – teigia „Ergo“ draudimo grupės Baltijos šalyse valdybos pirmininkas dr. Kęstutis Bagdonavičius.
Šiemet Baltijos šalių mylimiausias prekės ženklais pretendavo tapti iš viso 203 prekės ženklai. Tyrimo dalyviams pateikta 310 klausimų apie vartotojų gyvenimo būdą ir elgsenos ypatumus visose trijose Baltijos valstybėse.
GfK duomenys apie draudimo sektorių Baltijos šalyse rodo, kad Lietuvos gyventojai draudžiasi daugiau, taip pat Lietuvoje, lyginant su kaimyninėmis šalimis, yra didesnis pasitikėjimas draudimo bendrovėmis.
Latvijos gyventojai mažiau naudojasi draudimo paslaugomis ir dėl to yra sunkiau įgyti jų palankumą.