Vartotojų teigimu, prekių kainos ant pakuočių, t.y. kaina prekės lentynose ar ant prekių pakuočių, nesutampa su prekės kaina pirkimo-pardavimo kvite. Vartotojai taip pat nurodė, jog bendrovė, pasibaigus akcijos galiojimo terminui iš karto nepakeičia prekės kainos į pradinę (ne akcijos metu galiojusią kainą), todėl vartotojai nusiperka prekę brangiau, nei nurodyta kaina akcijos lentynoje.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba konstatavo, kad tokie „Maxima“ veiksmai pažeidžia Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatas ir skyrė 6 tūkst. litų baudą.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba taip pat gavo vartotojo pranešimą dėl UAB „JYSK Baltic“ reklaminiuose leidiniuose pateikiamos apgaulingos informacijos apie tikrąją prekės kainą. Vartotojas nurodė, kad bendrovės reklaminiuose leidiniuose daugiau nei metus laiko nurodoma biuro kėdės kaina yra 149,99 Lt, tačiau parduotuvėje prie šios prekės pridedamame reklaminiame lankstinuke nurodyta: „Puikus pasiūlymas!”, „sena kaina“ - 299 Lt“ taip pat teigiama, kad vartotojas, pirkdamas šią prekę sutaupys 150 Lt.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba konstatavo, jog toks UAB „JYSK Baltic“ akcijos skelbimas ilgiau nei metus įsigyti prekę su 50 proc. nuolaida praranda pačios suteikiamos nuolaidos prasmę ir esmę, kadangi nuolaida tampa reguliaria prekės kaina, todėl toks iškreiptas kainos pranašumo nurodymas galėjo turėti įtakos vartotojo apsisprendimui pirkti prekę su ypatinga nuolaida, kai nuolaidos realiai nebuvo.
„JYSK Baltic“ skirta 5 tūkst. litų bauda.